sobota, 24 września 2016

Owocki #7 Nie ścinajcie drzew! Przytulisko.


Dzień Dobry
Jak już po tytule postu możecie się domyśleć, że jestem przeciw ścinania drzew. Popatrzcie tylko ludzie ścinają drzewa z lasu, a z drzewa robi się papier, a niektórzy papier po prostu niszczą. Jak u mnie mama ścięła gałązkę drzewa to byłem taki wkurzony, że no masakra. Nie ścinajcie drzew ! I powiedzcie o tym rodzicom, żeby też ich nie ścinali.

- Suchar tygodnia 






























[P] Co wchodzi przez jedno ucho wychodzi przez drugie ucho, a mimo wszystko zostaje w głowie? 
Odp. Kilof 
Moja przyjaciółka powiedziała mi o tym sucharze ja się nie zaśmiałem, ale ona płakała ze śmiechu 

- Film tygodnia 


Na ten tydzień musi to być film pod tytułem "Biegnij, chłopcze, biegnij"
Oglądałem ten film w 2014 i nie pamiętam dokładnie co się tam działo dokładnie, ale pamiętam, że był cudowny <3 

- Owoc tygodnia

Dzisiaj to Mango jest owocem tygodnia, nie wiem taki mniej znany owoc w przeciwieństwie do bananów czy truskawek.

- Piosenka tygodnia 

Ostatni Sylwia Lipka dodała całą płytę (piosenki) na YouTube i jak odkryłem Sylwia Lipka- Został Tylko Dzień (KLIK) to się zakochałem no, szkoda, że nie wypuściła tej piosenki w wakacje. Posłuchajcie !!

- Ciekawostka tygodnia

"Mango- chroni przed kilkoma rodzajami raka". No właśnie i to go się powinno jeść codziennie. Bo rak może zaatakować wszystkich, nie wiem czemu musi być takie coś. 


Z racji tego, że to już koniec 7 odcinka Owocków, chciałem was poinformować, że założyłem Snapchata: fechner85 Zapraszam. Również też chciałem napisać, że jestem wolontariuszem w Przytulisku od maja i tam są bardzo super psiaki !! Czasem dodaje na snapie. Więc zapraszam jak ktoś chce jakiegoś pieska ^^ 

Adrian Fechner

27 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie że udzielasz się w przytulisku :) Wielki plus dla ciebie za chęci i odrobinę inicjatywy :) Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki plus dla Ciebie, ponieważ rzadko kto chcę robić coś dla innych :(

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed wykrzyknikiem nie stawia się spacji ;)
    Ogólnie recykling, recykling i jeszcze raz recykling. Gałązka szybko odrośnie, całe drzewo już nie, więc warto oddawać papier na makulaturę.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego filmu, ale chętnie obejrzę :) a suchar - dość nieciekawy dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ze udzielasz się w przytulisku! Suchar nawet trochę śmieszny ;) http://patssstyle.blogspot.com/2016/09/kto-robi-lepiej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ze działasz w Przytulisku. Biedne zwierzaki potrzebują pomocy innych. Wiele osób nie wie jak wspaniałych przyjaciół może tam poznać. Wrzucaj ich zdjęcia możne ktoś się zakocha i przygarnie bidule :)
    NewWomen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałem ale od teraz będę wrzucać, dzięki za pomysł !! ;)

      Usuń
  7. Ja też jestem przeciwna ścinaniu drzew, niszczenia przyrody: fauny i flory. Myślę, że ludzie powinni bardziej dbać o wszystko co nas otacza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcinek? Wpis tak, ale nie odcinek.

    Nie ścinać drzew? Można cały czas sadzić nowe, a papier też jest potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwny suchar xd

    blogo-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała zostać wolontariuszką w takim przytulisku, to na pewno świetna sprawa :)
    Co do postu, zgadzam się z tobą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Film jest na prawdę cudowny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że się udzielasz, super jest ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę coś ten film, jakbym go gdzieś słyszała. Dziś mam wolny dzień dlatego koniecznie go obejrzę :) A co do ciekawostki to naprawdę nie wiedziałam, chyba zacznę jeść mango :D
    Super post! Ciekawie napisany. Zostaję na dłużej i czekam na kolejne posty :*
    ania grabowska blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film naprawdę super, dziękuje bardzo, dowiesz się dużo u mnie haha ;)

      Usuń
    2. Tak teraz pamiętam oglądałam ten film. Jest super!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka