piątek, 7 października 2016

Owocki #9 Coraz bliżej końca...


Cześć !
Smutno mi troszkę bo przedostatnie "Owocki". Ale nowy sezon już niedługo !! Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Jeszcze kilka dni temu Demi Lovato ogłosiła, że będzie mieć przerwę do końca 2017 roku i tak mi smutno...

- Suchar tygodnia 


[P] Ile szarych komórek ma blondynka?
Odp. Jednego samsunga
Nie wiem ale czuję, że z Owocków na Owocków te suchary są coraz... suchsze ? Dziwne, ale chyba tak jest.

- Film tygodnia 


Czy ktoś oglądał ten film? Jeśli nie to serdecznie polecam. kocham go ponieważ to jest film o Demi <3


- Owoc tygodnia 

Owocem tygodnia jest agrest, w tym roku w ogóle go nie jadłem, a kiedyś był moim ulubionym owocem... Chyba już się skończył prawda? 

- Piosenka tygodnia 



Oczywiście, że będę dawał jakieś piosenki Demi bo bez nich nie mogę żyć <3 


- Ciekawostka tygodnia 

Tak szczerze to.. nie mam ciekawostki tygodnia nie chce żeby cały czas było coś o owocach, bo ciekawostka to ciekawostka... a raczej może mam:
Czy wiecie, że Demi Lovato zawiesiła karierę? 

Przepraszam was, że cały czas coś o Demi, ale ja pulsuje w środku, nie może zostawić swoich fanów na zawsze tak o. Uratowała mnóstwo żyć ludzi i nadal może to robić. Proszę Cię Demi...

KONIEC przedostatniego odcinka owocków. Ale to nie koniec świata, będą jeszcze sezony więc to nie koniec. Ogólnie jeśli kogoś to obchodzi to dojdzie kilka kategorii... Ale są jeszcze ostatnie Owocki.
Cześć

Instagram- adrianola_(KLIK)
Snap- fechner85

27 komentarzy :

  1. Wiesz, to , że zawiesiła, nie znaczy jeszcze, że porzuci ją całkowicie. Fakt, że do końca 2017 r. to naprawdę sporo czasu, ale kiedyś ten czas minie i Demi wróci do fanów. Nie sądzę, żeby nie tęskniła za tak jak Ty oddanym jej ludziom ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wielką nadzieję, że wróci... Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  2. Nie martw się, rozumiem, że Demi jest dla ciebie ważna, ale nie na niej kończy się zycie :) A żart choć suchy, rozśmieszył mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzę Demi*.* Uwielbiam tę piosenkę, szkoda że to przed ostatnie owocki:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Demi Lovato zawiesiła karierę :/ Bardzo nam przykro, bo wiemy, że jesteś Lovatik :D (Nie wiemy jak to się pisze xD ) Super wpis! :) Bużka ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda. Pisze sie Lovatic wiec prawie dobrze haha

      Usuń
  5. Agrestu już od dawna nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że jesteś Lovatic, strasznie mi przykro, że zawiesiła karierę, ale miejmy nadzieje, że niedługo wróci z nową porcją super piosenek. Każdy czasami potrzebuje przerwy, trzeba to zrozumieć. :D
    Również kocham agrest <3
    Pozdrawiam!
    W między czasie zapraszam do siebie: KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ja rowniez mam wielka nadzieje ze wroci... Pozdrawiam !!

      Usuń
  7. Lubiłam ją oglądać w tych disneyowskich produkcjach, ale piosenki mi sie zbytnio nie podobają . moze ma kilka fajnych, ale probowalam ja sluchać i nie podchodzi mi jej muzyka .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł na posta! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Demi, kiedyś nawet miałam tzw "obsesje" na jej punkcie. Szkoda tylko że ostatnio ma tyle afer związanych z Taylor Swift. A co do tego że odchodzi, nie wiedziałam, będzie to wielka strata, jej twórczość bardzo pomogła mi uporać się z wieloma problemami z jakimi zmagałam się bardzo długo. Zaczynam obserwować blog!
    emme22blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsesja skądś to znam haha. Tay wiem szkoda :/ Dziękuje !!

      Usuń
  10. Demi lubię tylko jako Disneyowską gwiazdkę - ogólnie mnie odrzuca od siebie :) Suchar suchy, ale tak powinno być :D chociaż ja jestem blondynką i mam BIALĄ komórkę:D

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny wpis! owocki były superowe :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście lubię Demi i jej muzykę ;) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Demi, ale szczerzę mówiąc nie śledzę jej kariery już od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka