piątek, 9 września 2016

Owocki #5 Już połowa sezonu ?! :O


No hej !
Że co?! To już połowa?! Tak szybko?! Jak to możliwe ?! Popatrzcie tylko zacząłem sezon 5 tygodni temu :O Nie mogę uwierzyć ! A wy? Ale ten czas szybko mija...

- Suchar tygodnia 




















Dzisiaj suchar o matematyce xd
[P] Czego nie lubi piłkarz na matematyce?
Odp. Słupków 
A wy lubicie matematykę? Napiszcie w komentarzu !


- Film tygodnia

















W tym tygodniu polecam film "Chłopiec w pasiastej piżamie" popłakałem się przy tym filmie:

Film opowiada o chłopczykach Niemca i Żyda, Żyd jest w niewoli. Chłopcy się zaprzyjaźnili, chłopiec, który był w niewoli powiedział swojemu przyjacielowi, że jego tata gdzieś poszedł i nie wrócił... Resztę oglądnijcie sami 



- Owoc tygodnia

















Owocem tygodnia jest Arbuz bardzo go lubię, ale najbardziej co mnie w nim denerwuje to, to kapanie i pestki, chyba nikt tego nie lubi w arbuzie.

- Piosenka tygodnia
nie ma co mówić ta piosenka jest po prostu cudowna.










- Ciekawostka tygodnia 
Ciekawostka o arbuzie:
" Czy wiesz, że arbuzy pomagają kontrolować tętno?" Nie wiedziałem :O

Okej to tyle. Połowa już za nami ciekawi was jaki będzie drugi sezon? Bo mnie tak ! :D







Adrian Fechner

19 komentarzy :

  1. Ale ciekawa seria zazwychaj prowadzone są takie na kanale na yt, a tu proszę na blogu😁
    Również lubię arbuza ale matematyki już nie 😂

    by-klausia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jak ludzie piszą że to to samo, to nie to samo :). Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawostka jak zwykle fajna :) My nie cierpimy matematyki :D
    A raczej nauczycielki ;p Hehee ^^ Buźka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę nawet lubię matematykę jest ok. Świetny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie Pana od matmy ale matme nie xd Rowniez pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny post i genialna seria!
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post
    www.dziewczeco.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam film- rewelacja. Niesamowicie pouczający i chwytający za serce. A matmę lubiłam w szkole ;)
    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta seria. :)
    Życzę powodzenia i wytrwałości :)
    Pozdrawiam :)
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten film jest cudowny :)... Też płakałam.
    JEśli lubisz czytać to polecam Klucz Sarah lub Esesman i Żydówka - piękne książki wojenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię czytać :) dziękuje bardzo, pozdrawiam !!

      Usuń
  9. Seria bardzo ciekawa, przeczytałem już prawie wszystkie posty z niej. :D Co do filmu - bardzo fajnie opowiada historię tamtych czasów.

    LUXX400, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam film i jest jednym z najlepszych. Daje do myślenia. Super wpis, oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka