środa, 7 września 2016

Gamiss

Hej !
Niedawno podjąłem współpracę z pewną Panią, którą super się współpracuje. Na początku mi było trudno się dogadać bo ta Pani nie jest z Polski, a ja super z angielskiego nie jestem, ale jakoś się dogadaliśmy. 
Gamiss (KLIK) mają bardzo dobre produkty dla facetów, ale również dla kobiet. A ja zamówiłem te:
1.Sweter (KLIK)
Ocena: 5/5
Sweter jest bardzo miły w dotyku, czyli w moim stylu. Nic dodać, nic ująć.
2. Koszulka (KLIK)
Ocena: 4/5
Koszulka też jest fajna, specjalnie zamówiłem taką tajemniczą, ale ona jest raczej na bieganie i to minus tego produktu 

Naprawdę bardzo, bardzo mi się podobają !! 
I powiem wam, że produkty wcale tak długo nie przychodziły. Wiadomo, że nie przyjdą w tydzień w kilka dni, ale trzeba troszkę poczekać, a będzie warto :)
Gamiss nie tylko możecie kupić koszulki, swetry itp, znajdziesz tam również: biżuterię, akcesoria, zegarki, torby, buty, "Dom i ogród" czyli coś do domu !
Przyznam tak mnie korciło do produktów, że już ledwo co wytrzymywałem.
W Gamiss są zawsze zniżki tak myślę bo kiedy wchodzę tam to zawsze jest coś w promocji.
Nie wiem dlaczego, ale bardziej podobają mi się ubrania dla kobiet :D ale dla facetów też są mega spoko 
Ubrania są z bardzo starannie wykonane, żadna nitka nie wystaje. Naprawdę serdecznie polecam !
Adrian Fechner

22 komentarze :

  1. gratuluje współpracy !! :)
    ta pierwsza bluza świetna jest. a o tym sklepie nie słyszałam, zazwyczaj kupuję na aliexpress :D , ale rozejrze sie i na tej, może coś ciekawego przypadnie mi do gustu.
    jeszcze raz gratulacje i oby więcej ciekawych i bezproblemowych współprac !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy, do mnie też dzisiaj napisali. Bluza jest prześliczna ☺ sama mam podobną z takim napisem😅 też tak mam przy wybieraniu ubrań, a oczekiwanie na paczkę najgorsze😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Bardzo się cieszę i również życzę co najlepsze współpracy !

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy, do mnie też dzisiaj napisali. Bluza jest prześliczna ☺ sama mam podobną z takim napisem😅 też tak mam przy wybieraniu ubrań, a oczekiwanie na paczkę najgorsze😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Bardzo się cieszę i również życzę co najlepsze współpracy !

      Usuń
  4. Super post tak samo jak ubrania <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania fajne, ale chciałabym je zobaczyć w rzeczywistości, bo obrazek to ja mogę w sklepie obczaić :D

    http://turqusowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak opisałem, te ubrania ktore mi przyszly sa cudowne

      Usuń
  6. Super koszulka :) ale mogłeś również dodac ubrania na sobie że tak powiem ;) ale i tak mi się bardzo podobają!
    Pozdrawiam :*

    http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem mialem taki pomysl ale post musialem dodac jak najszybciej wiec za bardzo czasu nie mialem :/

      Usuń
  7. Dobrze byłoby zobaczyć, jak ubrania wyglądają na Tobie :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie rzeczy mega ! A ceny na stronie nie są wysokie, więc chętnie poprzeglądam ;)
    Pozdrawiam

    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę świetna jest ta firma! Nasza kuzynka z nimi także współpracuje i wydaje ona nam się kusząca :D Super wpis ;) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the post! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka