piątek, 2 września 2016

Owocki #4 Brak weny...


Hej
Więc tak... Wiem nie dodaje postów tak często jak zwykle, wydaję mi się, że teraz będą tylko Owocki, a na tygodniu chyba nic, sam zobaczę jak to będzie, czy jakaś paczka, czy coś innego, czy SZKOŁA.

- Suchar tygodnia 
[P] Jak się nazywa zła Ania?
Odp. Badania
W sumie znam nawet dużo Ań (chyba tak się pisze xd) i gdyby tak im to pokazać to dopiero by było :D 

- Film tygodnia 



Ten film musiał się tutaj pojawić :D
Pamiętam pierwszy raz Salę Samobójców oglądałem w 2015 w styczniu, tak się wkręciłem, że oglądałem ją codziennie przez miesiąc.







- Owoc tygodnia 
Na ten tydzień owocem tygodnia jest 
POMARAŃCZA ogólnie pomarańczę nie są moimi ulubieńcami wole mandarynkę ale co tam. Kto kocha pomarańczę?



- Piosenka tygodnia 







Kocham tą piosenkę, bo w ogóle kocham Ewę (zapraszam na poprzedni post o faktach 50 faktów o mnie.)
Kocham tą piosenkę <3
A wy, lubicie Ewę ?

- Ciekawostka tygodnia 







"Pomarańcze pomagają utrzymać koncentrację, wspaniałą skórę i dobry wzrok"
Tego to nie wiedziałem chyba trzeba będzie je zacząć jeść :D





Koniec 4 odcinka Owocków (powtarzam to w każdym poście Owocków), ale to szybko leci.
Ps. Powodzenia w  szkole !!
Adrian Fechner

21 komentarzy :

  1. Świetny post :D Blog też nie zły będę wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post! A ten film uwielbiam :)
    http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kiedyś miałam fazę na salę samobójców. Bardzo lubię ten film i głównie Jakuba Gierszała :) Fajny i ciekawy post :D Pozdrawiam

    http://koszmarsenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sala samobójców to sztos! Dużo słyszałyśmy o tym filmie, lecz nigdy nie mamy czasu obejrzeć :) Po tym wpisie na pewno obejrzymy :D Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sale samobójców. Potrafie to ciągle oglądać, jest super :)


    Zapraszam :) http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ci, że znowu zaskoczyłeś mnie owocynm postem :D! Co filmu to kocham sale zabójców jest to moj nowy ulubiony film. Też lubie pomarańcze choc wole mandarynki jak ty, ale niech juz jest pomarancza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na imię Ania oho :D
    Co do Sali Samobójców, to ten film strasznie mi się podobał.
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha pierwszy raz czytam takiego bloga 😂 BADania😂😂😂 też oglądałam ten film i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar pooglądać sale samobójców i mam nadzieję ze spodoba mi sie ona tak bardzo jak tobie.
    Fajny suchar, na pewno powtórzę go mojej koleżance Ani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ci się spodoba !! Prosze bardzo, ciekawie czy sie zaśmieje :D Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Super post. A film oglądałam setki razy i jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 41 year-old Research Assistant II Bevon Terbeck, hailing from Brandon enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Calligraphy. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Jaguar D-Type. przeczytac, co powiedzial

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka