środa, 31 sierpnia 2016

50 faktów o mnie.

Cześć
Dzisiaj wam napiszę 50 faktów o mnie, nie ma co przedłużać zaczynajmy !
1. Mam na imię Adrian 
2. Moje drugie imię to Kacper 
3. Na nazwisko Fechner
4. Kocham Demi Lovato <3
5. Moja ulubiona YouTuberka to Zuzanna Borucka 
6. Kocham śpiewać 
7. Łatwo ufam ludziom
8. Lubię wspominać stare czasy 
9. KOCHAM ZIMĘ <3 <3 <3 (Święta również i wszystko z tym związane)
10. Nienawidzę szkoły :')
11. Kocham owoce <3
12. Kocham Ewę Farne 
13. Lubię pisać słowo "Kocham"
14. Lubię miętową czekoladę 
15. Mam oczy nieokreślonego koloru (zielone, szare, niebieskie)
16. Uwielbiam kolor niebieski 
17. Mam astmę 
18. Kabarety mnie w ogóle nie śmieszą 
19. Nieśmiały 
20. Byłem 3 razy w Przebrnie 
21. Lubię Sylwię Lipkę 
22. Mam 69 obserwatorów ( Przypadek ? Nie sądzę. W tej chwili 69)
23. Gram w The Sims 3 i w The Sims 2 
24. Nie lubię The Sims 4 
25. Nie lubię kamieni, boję się ich łeee
26. Boję się wody, choć umiem pływać
27. Mam telefon Huawei y6
28. Kocham robić zdjęcia naturze <3
29. Kocham mój telefon <3
30. Mam instagrama -----> OBSERWOWAĆ ! (KLIK)
31. Mam bloga xddd
32. Od 2 lat nie chodzę w spodenkach (nawet w upały) Bo nie chcę 
33. Już w lipcu zaczynam słuchać świątecznych piosenek 
34. Słucham tylko i wyłącznie popu, wyjątkiem jest SzpaRAP 
35. Kocham pisać "xd"
36. Film co płaczę za każdym razem jak go oglądam to Listy do M. 2
37.  Zabijam dzieci w The Sims xd
38. W te wakacje byłem " Podróż donikąd "
39. Zachowuje się jak dzieciak i dobrze mi z tym 
40. Nie czuję się na 15 lat, czuję się na takie... 11 
41. Mam szynszyla <3
42. Jestem uczulony na Słońce :')
43. Słońce odbiera mi energię ...
44. Chciałbym mieć tatuaż 
45. Kocham tatuaże <3
46. Mam "Zniszcz ten dziennik"
47. Chemia to więcej niż nauka :')
48. Urodziłem się 28 listopada 
49. Kocham kwaśne <3
50. Kocham słodycze !

Więc to tyle :) 50 faktów, nie wiem czy komuś się to przyda, ale no chciałem, zrobiłem. (Brak weny)
Mój klimat SzalonejZuzi
https://youtu.be/D2IIgclh7D4 (KLIK)
Adrian Fechner

36 komentarzy :

  1. Ty morderco! :D
    Ja też nie czuję się na swój wiek, tylko, że ja mam 14 a czuję na 17 :)
    Myślałam, że ja baardzo lubię święta, ale przy tobie wymiękam :D
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaah, to czujesz się na starszą. Bo święta to moje życie <3

      Usuń
  2. Zima.. mi zawsze zimno :( Upałów też nie lubię, ale tak 25 stopni, czemu nie?
    Przez Ciebie chcę już święta! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zima w zimie zimno :D ^^ Upały za gorąco. Bo święta są super ! Równiez Pozdrawiam !!

      Usuń
  3. Morderco! Tez kocham tatuaże w przyszłości mam zamiar sobie zrobic trzy hehe. W lipcu słuchasz swiątecznych piosenek mega XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!:) Dzięki temu inni mogą się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś sobą to się liczy :) Już zapisuje blog na laptopie bo jest cudowny ! przede wszystkim podziwiam cię bardzo !

    http://xnever-look-backx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah śmiesznie piszesz :D Jak można w upały w długich spodniach? wtf? ;oo

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie
    http://seagoth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, co do zabijania simów - też to lubię. Mordercy łączmy się!
    Obserwuje ;)
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Zaciekawileś mnie tymi faktami. Myślę,że posty takiego typu są potrzebne na blogu, ponieważ można poznać autora bloga z innej strony.
    //Sohee

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy czasami zachowuje się jak dzieciak :)
    Super fakty, dzięki którym lepiej możemy Cię poznać!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobał mi się twój blog, więc dzięki temu postowi wiem więcej :)
    http://alis-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 10. Lubię szkołę :D
    Mam znajomego, który zawsze chodzi w długich spodniach, nawet jeśli są upały. Każdy, kto gra w Simsy, tak robi. The Sims 4 też niezbyt mi przypadło do gustu ;)
    Moi znajomi w gimnazjum śpiewali czasami kolędy w okresie wielkanocnym... Nagle zaczynali nucić takie "Dzisiaj w Betlejem" i można było śmiać się do woli.
    Ja się nie czuję na swoje prawie 16 lat, bo to jest po prostu dziwne... Jeszcze nie tak dawno chodziło się do podstawówki, a już jutro zawędruję do liceum :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się zabija simy, nie chodzi w długich spodniach :P

      Usuń
    2. Może heh. Lata mijają a my się starzejemy :/

      Usuń
  13. Też oglądałam Zuzkę, fajne filmy nagrywała. Teraz jest trochę poważniejsza, ale to kwestia jej wieku :) Wiadomo, każdy się starzeje .__. Hehe, ja też lubię pograć w simsy i ich zabijać XD to chyba najlepsza czynność. :D Dużo tych ciekawostek mam podobnych do Twoich jak tak czytałam :>
    No tylko wiek, jestem stara XD
    Wpadaj :D A ja zostaje tu na stałe bo fajnie tu ;)
    koszmarsenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia <3 niestety jest troszkę poważna... Chyba każdy hahahah. Nie jestes stara !! Dziękuje, ja równiez

      Usuń
  14. Ciekawe fakty. Pozdrawiam :)
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A co do 20, będziesz za rok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem :/ może ale jak już to na bank ostatni raz

      Usuń
    2. kolega w Przebrnie nie będziesz ostatni raz zrozumiano?

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka