piątek, 26 sierpnia 2016

Owocki #3 ! Owoce są najlepsze !


Cześć
Dużo ludzi mówi, że nie tylko "Owoc tygodnia" jest dobry, tylko wszystkie owoce. Tak wiem dlatego ten sezon nazywa się "Owocki" bo owoce są najlepsze :D Nie rozumiem niektórych sapów do mnie no, ale dobra. 

- Suchar tygodnia 
[P] Dlaczego taboret ma depresję?
Odp. Bo nie ma oparcia !
Mnie to serio rozśmieszyło hahhaa.

- Film tygodnia

Filmem tygodnia jest...
"Program Ochrony księżniczek" gra tam Demi Lovato i Selena Gomez (dawne mega przyjaciółki). Kocham ten film, chciałem dać inny, ale nie było zwiastuna :(
Ale ten też jest super. Pamiętam jak miałem wtedy 9 lat i byłem tak wkręcony w ten film :D. Proszę zapowiedź:
- Owoc tygodnia

Owocem tygodnia jest Banan ymm <3 Jak ja kocham banany, to jest mój ulubiony owoc <3 Ale wszystkie też bardzo kocham <3
Banan jest pyszny, co tutaj dodać :D

- Piosenka tygodnia
Zdecydowanie na ten tydzień piosenką tygodnia jest 
Sylwia Lipka- Czego Pragniesz ? KLIK
Jest taka prawdziwa, kocham takie piosenki. Posłuchajcie sami to zrozumiecie. 
Ktoś jest fanem Sylwii Lipki ? 

- Ciekawostka tygodnia 
 "Banany są doskonałe dla sportowców ponieważ dają dużo energii"
Ja w to wierze, nie jestem sportowcem, ale jak jem banany to che mi się biegać hahah :D
Jedzcie BANANY <3

 
Koniec 3 odcinka Owocków, jeeeju jak to szybko mija :O No cóż, nic sie nie zrobi. 
Niedługo kolejna niespodzianka, a ta niespodzianka jest taka no fajna... Dowiecie się niebawem ;)
Okej to tyle. Hej !!
Adrian Fechner

33 komentarze :

  1. Ciekawy "tag" :D Też uwielbiam banany, ale wolę mandarynki :) a Program Ochrony Księżniczek swego czasu też mnie zachwycił!

    www.turqusowa.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis... Taki owocny :D
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś to był mój ulubiony film :) A od bananów też mam zawsze dużo energii haha :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film jest cudowny <3 Banany są pyyszne. Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Fajny tag! Nie wiem dlaczego, ale ten suchar mnie śmieszył haha :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchar spoko hahha :D A btw., sam robisz te obrazki "piosenka tygodnia" itd? :) Ciekawa jestem w jakim programie ;) A film? Nie spodziewałabym się, że chłopcy lubią takie filmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak na "pizap". A no oglądają, a jak nie to jestem inny :)

      Usuń
  6. Ja bardzo lubię Sylwię Lipkę. :D

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, przyjemnie się czytało :) Kiedyś "Program ochrony księżniczek" zaliczał się do moich ulubionych filmów. Dołączam do obserwujących!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemnie się czytało jeszcze nigdy nie czytałam tak owocnego posta jak ten :D! Zdecydowanie moj ulubiony film w sumie dawno go nie oglądałam musze chyba obejrzeć.
    P.s jak od bananów też mam dużo energii haha

    OdpowiedzUsuń
  9. stare czasy, kiedy się przyjaźniły :')
    no cóż, pozmieniało się, i to chyba na dobre- każda poszła w swoją stronę :D Pamiętam jak ten film wyszedł, jakby to było wczoraj..

    OdpowiedzUsuń
  10. My także uwielbiamy banany :D Może i nie są soczyste, ale przynajmniej się nimi nie ubrudzisz tak jak np. aronią :D Super wpis! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawostka jak najbardziej jest prawdziwa. Zawsze przed treningiem jem i mam dużo energii dzięki temu. :)
    Super owocny post, pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. hah właśnie przed chwilą skończyłam jeść płatki jaglane z bananem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego tagu jeszcze nie widziałam, owoce uwielbiam, więc pewnie coś bym dopasowała do różnych kategorii :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku jaki świetny post! Również uwielbiam banany :)
    http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha supoer pozytywny post ;)) co do filmu to jest to jeden z moich ulubionych z "młodzieńczych lat" haha :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Im więcej człowiek je owoców tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka