środa, 24 sierpnia 2016

Dr Koala !

HEJ !
Niedawno napisałem do Biura Dr Koala (KLIK) z propozycją o współpracę, odpisali mi, że to będzie test, więc możliwa jest moja pierwsza oficjalna współpraca ! Więc przysłali mi paczkę i dzisiaj opisze napój Dr Koala !
Paczka była bardzo starannie zapakowana, chyba pierwszy raz tak starannie paczkę zapakowaną widzę :D. W paczce była zgrzewka, a w zgrzewce były 24 napoi ! Spodziewałem się co najmniej 6, ale 24 to wow :D.
"Dr Koala to napój niegazowany o smaku cytrynowym z magnezem i ekstraktami roślinnymi. Pasteryzowany. Zawiera cukry i naturalną substancję słodzącą (glikozydy stewiolowe).
Składniki: woda, glukoza, sok cytrynowy z koncentratu (2,1 %), fruktoza, ekstrakty roślinne (zawartość w 100 ml): ekstrakt z rumianku 200 mg, ekstrakt z passiflory 120 mg, ekstrakt z pokrzywy 120 mg, ekstrakt z lipy 60 mg, ekstrakt z eukaliptusa 32 mg, ekstrakt z melisy 32 mg: regulator kwasowości: kwas cytrynowy, naturalny aromat, barwnik: luteina, cytrynian magnezu (źródło magnezu); substancja słodząca: glikozydy stewiolowe)."
Sami widzicie jaki jest zdrowy ! Jak się napiłem to... jest taki łagodny w buzi taki no inny, bo on nie jest gazowany i  nie jest energetykiem, a energetyki zazwyczaj są bardzo gazowane. 

Składa się z eukaliptusa, magnezu, kwiaty lipy, rumianka, melisy, passiflora, pokrzywy, stewia, cytryny jest bardzo zdrowy 100 % naturalnych ekstraktów ! 
Dr Koala łagodzi stres, stymuluje pamieć ( bardzo mi się przyda !), wspomaga koncentrację, nie powoduje senności. 
Tak 30 min po wypiciu naprawdę czułem się wyluzowany taki inny serio.

A do tego bardzo zdziwiło mnie to że jest 0 g tłuszczu ! 
Jestem mega zadowolony i naprawdę polecam. Za 24 napoi, które łagodzą stres i robią to wszystko, opłaca się kupić. Chciałbym współpracować z taką firmą, która mówiła prawdę.
Dr Koala (KLIK) to najlepsze napoje, które kiedykolwiek piłem. http://www.drkoala.pl/ Wbijajcie ! Wrzuć na luz ! 
Trochę na ten temat wypowie się moja koleżanka (która też jest blogerką Jej blog (KLIK) ), której dałem napój, aby go oceniła:
Oliwia: "Napój Dr Koala bardzo mi smakował. Nie jest zbyt słodki, więc idealnie wpadł w mój gust."
Kolejny raz POLECAM !
Widzimy się w kolejnych postach. Cześć ;)
Adrian Fechner

26 komentarzy :

  1. ciekawy napój

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, moje gratulacje. Pierwsza współpraca. Pilnuj ciut ortografii :) Jeżeli tylko chcesz napisz do mnie, a Ci pomogę. :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, pisane na szybko jeśli znajde błąd poprawie ;)

      Usuń
  3. Gratuluję!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy :) Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim napoju, chyba będę musiała spróbować :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie piłam tego napoju ale wydaję się ciekawy i smaczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszka zachęca do napicia się, ciekawe tylko jak smakuje. Trzymam kciuki za współpracę. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o nim nie słyszałam, ale jeżeli stymuluje pamięć to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również polecam ten napój :-) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi smakowicie. I taka kreatywna nazwa. Gratuluje pierwszej współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzam, jeszcze to nie jest współpraca, ale dziękuje :D

      Usuń
  10. Nigdy nie słyszałam o nim, ale jeśli jest na pamięć to coś dla mnie. Może uda Ci się nawiązać z nimi współpracę, trzymam kciuki. :)
    Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super uwierz ;) Ooo jestes jedyną osobą która przeczytała wyraźnie ;D Równiez pozdrawiam

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka