poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Koniec wakacji.

Hej
Te wakacje minęły bardzo szybko, stało się bardzo dużo rzeczy. Te wakacje były energiczne i co prawda nie należały do tych najlepszych, ale na pewno też nie do najgorszych. Tak jeszcze nie minęły, ale powoli się kończą. No troszkę szkoda, ale przecież szkoła też minie tak szybko, że masakra.
Wow jak teraz sobie myślę, co ja zrobiłem w te wakacje, to... chciałbym wrócić, naprawdę. Odkryłem nowe pasję, wyjechałem nad morze, spotkałem się z przyjaciółką, której nie widziałem 2 lata. Rozumiecie 2 lata ! Obejrzałem dużo filmów, nowych i tych starszych. Były chwile smutne, pożegnania, kłótnie. Ale były super chwile szczęśliwe, które na pewno zapamiętam. Kupiłem moje długo oczekiwane płyty <3 Wróciłem na "Zszywkę", zacząłem częściej jeździć na rolkach. Pisze to jakbym się rozstawał z kimś, ale taka jest prawda. Te wakacje były bardzo... po prostu super. Chciałbym żeby następne też takie były. W tym miesiącu chyba było lepiej niż w lipcu. Nie wiem dlaczego, ale tak mi się wydaje. Demi przedłużyła włosy <3 czekałem na to bardzo długo, aż w końcu to zrobiła i bardzo się cieszę. Są też minusy. Koniec stawania o 7/8 czasem 9, teraz do szkoły będę musiał wstawać o 6:30, przez 2 lata dałem radę to ten 3 rok też dam. Tylko jest problem. Bo jak skończę gimnazjum zupełnie nie wiem gdzie iść po gimnazjum, po prostu nie wiem. Ale mam jeszcze rok, więc się zastanowię. I co? To chyba tyle w dzisiejszym poście. Życzę wam miłych i wesołych ostatnich chwil wakacji. Widzimy się w kolejnych postach pa ! See you next summer.

Adrian Fechner

21 komentarzy :

  1. Niestety już koniec tego lenistwa, czas wziaść się do pracy

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj pójść do doradcy zawodowego ;)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety koniec wakacji i trzeba wrócić do szarej zaczywistości. Najchętniej przedłużałabym wakacje o kolejny miesiąc :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej to jakby wakacje trwały 10 miechy a szkoła 2 nawet te 2 miechy solidnej nauki

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy post oraz zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mieszane uczucia co do powrotu do szkoły z jednej strony chcę a z drugiej sama nie wiem.. mam ostatni rok szkolnego życia i zaczynam nie kończące się wakacje! :P
    Tez kiedyś miałam ten dylemat gdzie iść dalej ale wybrałam liceum i tego nie żałuję, zawsze mogę iść na studia a nauka trwała nie całe 3 lata :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kończace się wakacje brzmią super ! Nienadaję się do liceum :D

      Usuń
  6. "See you next summer" <3
    I końcu zdjęcia..doczekałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak wstawałeś wcześniej niż ja. Ja z godzin 9:30/10 muszę się przestawić na 6:30. Kolejny rok pewnie znów poleci jak z bicza strzelił - przynajmniej tak próbuję się pocieszyć c;
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje wakacje nie należały do najlepszych. Dużo przykrych rzeczy mnie spotkało. Mam nadzieję, że następne będą o wiele lepsze, tym bardziej, że skończę już 18 lat. :)
    Zawsze byłam porannym ptaszkiem i nawet w wakacje wstawałam maksymalnie po 8. Więc myślę, że nie będę miała problemu, żeby wstać o 5:30. Niestety do szkoły mam spory kawałek, dlatego muszę tak wcześnie wstać. Masakra. :(
    Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej żeby następne były jeszcze lepsze niż takie same! Zawsze może być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 45 years old VP Accounting Wallie O'Collopy, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Rock climbing. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Jaguar C-Type. zrodlo imp

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka