piątek, 19 sierpnia 2016

Owocki #2 ! 3 sezony.

Cześć !
2 odcinek, pierwszego sezonu ! Od razu mówię, że będą tylko 3 sezony nie będzie, ani mniej, ani więcej... Więcej może będzie, ale to się zobaczy. Nie ma co przedłużać. 

- Suchar tygodnia 
[P] Jak nazywa się impreza u Wery?
Odp. Discovery
Hahahah, nie wiem jak was, ale mnie to bardzo rozśmieszyło :D
Ale jak nie to mam jeszcze drugi
[P] Jak Staś żegna Nel?
Odp. Panel.
Adrian nieśmieszne. 

- Film tygodnia
Na ten tydzień polecam film, który jest bardzo wzruszający, naprawdę serdecznie go polecam, nazywa się "Złodziejka książek". Kiedy go oglądałem mówiłem, "Znowu jakiś beznadziejny film, no ale nie ma nic w telewizji, to obejrzę".
I okazał się super oto on !:




- Owoc tygodnia:
Owocem tygodnia na ten tydzień jest...
UWAGA !
Jabłko, kocham jabłka są takie no super <3
Co prawda jabłko nie jest moim ulubionym owocem, ale kocham go <3


- Piosenka tygodnia
Piosenką tygodnia to 
(naprawdę bardzo się staram żeby nie dać w odcinku piosenek tygodnia Demi, no ale nie umiem przepraszam...)
Demi Lovato-  Gift Of A Friend (KLIK)
Kocham tą piosenkę, ona jest taka magiczna opisuje taką przyjaźń jaka powinna istnieć na tym świecie. Przyjaźń... heh fajne to słowo :).

- Ciekawostka tygodnia:
Dzisiaj ciekawostka związana z owocami ^^:

"Truskawki potencjalnie mogą walczyć z rakiem i starzeniem się!"

Widzicie jedzcie owoce, sami widzicie jakie są zdrowe. Może będą ciekawostki związane z owocami? Na początku miało tak być, ale nie pykło :D. Okej koniec 2 odcinka, mam nadzieje, że się spodobał. Wow to już 2 odcinek, ten czas...



Adrian Fechner

23 komentarze :

  1. Woow ja tez kocham jabłka <3
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ja też lubie jabłka, jednak kocham malinki! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna seria! :)
    Uwielbiam jabłka, lubię też czytać suchary :D
    Jeżeli chodzi o film, to jeszcze go nie oglądałam :)

    Obserwuję!
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jabłka :)
    Film oglądałam moim zdaniem jest cudowny :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/08/szansa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahah discovery XDDD śmiechłam!
    Piosenki Demi są genialne, jestem Lovatic tyle lat! aż łezka w oku się zakręciła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet śmieszne haha :D. Tak wiem, piosenki Demi brałbym cały czas na piosenkę tygodnia no ale ...

      Usuń
  6. Czytałam "Złodziejkę książek", ale jej ekranizacji nie miałam jeszcze okazji zobaczyć. Sama powieść jest naprawdę piękna - popłakałam się, czytając ją. Jeśli spodobał ci się film, to polecam sięgnąć po książkę ;)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat czytałam książkę ,,złodziejka książek", ale nie miałam okazji obejrzeć filmu, ale myślę, że też jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jabłka, najbardziej te zielone. Truskawki też kocham, tak jak maliny. Owoce w ogóle są bardzo zdrowe, każde jakoś pozytywnie wpływa na Nasz organizm dlatego trzeba jeść ich jak najwięcej. :)
    Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tytuł wart zapamiętania. Na pewno przyda się dobry film na jakiś nudny jesienny wieczór. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten film. Ja tez bardzo lubię jabłka:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka