poniedziałek, 12 września 2016

BonzooBox.pl

Cześć!
W dzisiejszym poście opowiem o współpracy z BonzooBox (KLIK) 
BoznooBox to sklep z plakatami na ścianę, koszulkami i kubkami. Jest dużo wyborów produktu. Kiedy wchodzisz na główną stronę BonzooBox pojawia się hasło: "Tworzymy rzeczy i idee. Rzeczy i idee tworzą nas. Najdź te, które będą wyrażać Ciebie !" to hasło jest napisane dużymi literami. Gwarantują: zwrot towaru, niepowtarzalny towar, doskonałe zabezpieczenie wysyłki i jeszcze więcej !
Plakaty i inne rzeczy można kupić jeszcze tu: DaWanda (KLIK)
"BoznooBox to właściwe "pudełko", z którego możesz wyciągnąć coś gotowego, możesz też coś do niego dodać i wyciągnąć coś zupełnie nowego, coś Twojego" takie oto hasło pojawia się w DaWanda
Pewnie ciekawi was jakie ja plakaty zamówiłem?
1. Don't give up 


Bardzo mi się podoba chodzi o napis, bardzo do mnie przemawia :) I bardzo mi się podoba 
2. I'll be under your stars forever 


Ten plakat również mi się podoba w ogóle wszystkie plakaty są tam cudowne <3 
A jeszcze jedna rzecz w paczce bardzo mnie zaskoczyła :D taka mini kopertka 

Super jak ją zobaczyłem to tak milutko mi się zrobiło ^^
To tyle na dzisiaj.  (Oryginalne zdjęcia z BonzooBox: 
1. Don't give up ! (KLIK)
2. I'll be under your stars forever (KLIK))Mam nadzieję, że post wam się podoba :) I dziękuje sklepowi BonzooBox za przesyłkę. Pozdrawiam !!
Adrian Fechner

23 komentarze :

  1. Super wygladające rzeczy! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie ciesze ze masz wspolprace z ktorej jestes zadowolony, fajne plakaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi plakat bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne plakaty ;)

    Zapraszam do mnie!
    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam na stronkę i zakochałam się w plakatach♥
    Zosatałeś przez nas nominowana do LBA--->zapraszamy
    http://alis-diy.blogspot.com/2016/09/lba-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy! Bardzo fajnie, że tak się rozwijasz ;) MEGA wpis! Z resztą. Jak zawsze <3 Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te plakaty, stronka oferuje fajne plakaty <3 ten 2 jes megaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te plakaty 😘 nie umiem powiedzieć ,który bardziej mi sie podoba .
    Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne plakaty, do powieszenia na ścianę, by kiedy stać, móc je przeczytać i od razu z pozytywną myslą zaczynać nowy dzień. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne plakaty, sama bym podobne chciała mieć na swojej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka