wtorek, 16 sierpnia 2016

Wywiad z Asią Knebel !

Siemka! Kto powiedział, że to koniec zmian ? (sezony), na blogu pojawią się tez wywiady, a jednym z nich jest wywiad z Joanną Knebel ! Zapraszam !


1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Asia: Zawsze lubiłam pisać, sprawiało mi to przyjemność. Czytałam dużo blogów i spodobało mi się to, więc postanowiłam założyć swojego :).

2. Pamiętasz jaki był Twój pierwszy post ?
Asia: Opisałam siebie w kilku zdaniach.

3. Czym interesujesz się poza blogowaniem ?
Asia: Muzyką, sportem i fotografią.

4. Spotkałaś/spotykasz się z hejtem ? Jak sobie z tym radzisz ? 
Asia: Jak każda blogerka/bloger ;) Staram się tym nie przejmować, zazwyczaj po prostu o nich nie myślę i nie zwracam uwagi :).


5. Ile czasu zajmuję Ci pisanie jednego posta ?
Asia: Nigdy nie sprawdzałam, ale godzinę, może dłużej. Przed dodaniem zawsze sprawdzam i wtedy kończę.

6. Najmilsze komentarze jakie kiedykolwiek dostałaś to...?
Asia: Uwielbiam osoby, które doceniają moją pracę, dlatego każdy pozytywny komentarz jest dla mnie najmilszy :).

7. Skąd czerpiesz inspirację ?
Asia: Z życia codziennego. Inspiracji szukam wszędzie, bo w końcu wszędzie można ją znaleźć.

8. Czytasz jakieś blogi ? Jak tak to kogo ? 
Asia: Ooo trochę tego jest. Pooozytywna, Deyn, Maffashion, Beauty- Fashion- Shopping, Macadamiangirl ^^.

9. Z jaką firmą podjęłaś pierwszą współpracę ?
Asia: Jeśli dobrze pamiętam był to "Brooklyn Boutik".

10. Jak widzisz swojego bloga za kilka lat ?
Asia: Myślę, że nadal będę go prowadzić :). Mam taką nadzieję.

Ostatnie pytanie
11. Jakie rady dałabyś początkującym blogerom ?
Asia: Nie przejmuj się hejtami i bądź sobą ! ;).

Dziękujemy za wywiad i życzymy dalszych sukcesów. Pozdrawiamy !
Asia: Dziękuje również pozdrawiam :).

Tutaj znajdziecie Joannę Knebel:
BLOG- http://asiaknebel.blogspot.com/
FACEBOOK FANPAGE - https://www.facebook.com/AsiaKnebelblog/
Adrian Fechner

14 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka