sobota, 13 sierpnia 2016

Owocki #1! Nowy pierwszy sezon !

CZEŚĆ! Tak to nowy sezon, już wiecie jak się nazywa "Owocki". Dlaczego? Dlatego, że ta nazwa  jest związana z owocami, a ja owoce kocham <3 Owoce to moje życie, kocham je i muszę je jeść codziennie. Tak jak wspomniałem w poprzednim poście ta seria będzie do końca października, jak dobrze pójdzie, to się okaże.

Okej zaczynamy!!!
- Suchar tygodnia
















[P] Dlaczego smerfetka nie może mieć dzieci?
Odp. Bo śpi z Ciamajdą !
Tak to miało być śmieszne, więc udajcie chociaż, że się zaśmialiście. Proszę ^^. Oki dalej.
Kolejna kategoria to:
- Film tygodnia:
Na ten tydzień serdecznie polecam film, który jest inny od innych :D Ma tytuł "Nostalgia Anioła"
kto jeszcze nie oglądał to polecam. Film opowiada o pewnej 14-latce, która zostaje zgwałcona i zamordowana, potem trafiła do... no po prostu jest miedzy niebem, a ziemią. A zresztą macie zapowiedź ;)






- Owoc tygodnia:
Owocem tygodnia jest śliwka. Bo jest smaczna :P
     

- Piosenka tygodnia
Piosenka tygodnia to:
He Is We- All about us.
Ta piosenka jest bliska mojemu sercu <3 Sprawa zbyt bardzo osobista. Posłuchajcie: https://youtu.be/R7Gf2SOmz5Q











- Ciekawostka tygodnia:

Ludzki mózg wytwarza więcej hormonów szczęścia, podczas jedzenia czekolady, niż podczas całowania? Zgadzam się. Wow taka truskawka zamoczona w czekoladzie <3 Musi być smaczna <3


Okej nadszedł koniec pierwszego odcinka pierwszego sezonu. Mam nadzieję, że spodobała wam się taka luźna seria i w ogóle wszystko, że polubicie to. Potrzebuje takiej zmiany zawsze chciałem takiego czegoś.

Aha i chciałbym byście w komentarzach dawali pytania, obojętnie jakie i oznaczali tym oto znakiem [P] czyli w następnym odcinku (może) będzie "Pytanie tygodnia". Okej to tyle dziękuje za wszystko <3 Do zobaczenia. Pamiętajcie widzimy się za tydzień z nowym odcinkiem 2 :D bodajże 19.08. Oki Cześć ;*.

Adrian Fechner

18 komentarzy :

  1. Ooo super seria ! :) Ta ciekawostka serio genialna ! :D Piosenkę teraz słuchamy i na prawdę nam się podoba ^^ Super ! Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeju nie spodziewałem sie że ktoś będzie w ogóle słuchał. Dziękuję i równiez pozdrawiam ! ;*

      Usuń
  2. Piosenka tygodnia 10/10 <3
    Już sie nie moge doczekac nastepnego odcinka!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe fajna seria się zapowiada. To coś innego, fajnie, czekam na nastepny tydzieńawiam :) :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, czekam na kolejne posty z tej serii :)
    alis-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Film na pewno obejrzę, zwiastun mnie zachęcił. :)
    Świetna ciekawostka. Czasami sama to zauważam, że jak zjem czekoladę to humor mi się poprawia. :)
    Czekam na kolejne posty. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest super naprawdę <3 Czekolada haha <3 Również pozdrawiam

      Usuń
  6. Film wydaje się ciekawy musimy konieczni go obejrzeć. Piosenka jest super. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jak najbardziej polecam. Piosenka to wiem ze super ;) Równiez pozdrawiam !

      Usuń
  7. Bardzo fajna seria, ale wydaje mi się, że Banshee miała podobną serię na swoim kanale.

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna seria chociaż widziałem już takich bardzo dużo i wydaje mi się to nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od gustu, niektórym się podoba niektórym nie :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka