poniedziałek, 18 lipca 2016

♪Muzyka♪ Ostatni post.

Muzyka, czym ona jest? Dla mnie gdyby nie było muzyki, nie byłoby mnie. Naprawdę. Kiedy obejrzałem taki serial muzyczny zrozumiałem, że muzyka to taka moja pasja, że zawsze ją kochałem i będę kochać. Kiedy sobie to uświadomiłem to nie byłoby takiego momentu żebym nie śpiewał, nie puszczał muzyki. Muzyka jest we mnie. Lubię pop i innych gatunków muzycznych nie za bardzo no chyba, że pop-rock. Jak mi jest smutno słucham smutnych piosenek (tak Adrian żebyś się bardziej smucił), a kiedy jest mi wesoło to takich weselszych. Ale zawsze słuchałem i będę słuchać tak zostanie piosenek tych przez, które uświadomiłem sobie, że muzyka jest we mnie. Zawsze będę o nich pamiętać. Kiedy jeżdżę na rolkach słucham je. Kiedy coś robię również, ale teraz mam swoją idolkę, raczej dwie idolki:
- Demi Lovato 

- Ewa Farna 
Demi zmieniła moje życie o 360 stopni. Jej muzyka. WOW naprawdę. Polecam naprawdę zaczęło się na "Skyscraper", a chyba się nie skończy tak szybko. Znaczy nie zaczęło się od "Skyscraper" lecz bardziej od Camp Rock. Od "This is me" później "Słoneczna Sonny", a później kiedy Demi zrezygnowała z aktorstwa, zapomniałem o niej... Później wróciłem w 2013. I do tej pory jestem Lovatic. I łatwo z tym nie skończę ;)

Fanem Ewy zostałem w 2008 8 lat kiedy jestem Farnoholikiem. Nigdy nie było tak, że zapomniałem o jej muzyce czy o czymkolwiek. Zawsze w mojej głowie były jej piosenki, które również zmieniły moje życie.
"La la laj" "Dmuchawce, latawce, wiatr" (wiem, że to nie jej piosenka, ale w jej wykonaniu według mnie jest lepsza), "Znak", "Cicho" i wiele, wiele, więcej. 

Tyle o muzyce. 

Więc wyjeżdżam za 2 dni, to ostatni post dopóki nie wrócę. Kiedy wrócę muszę sporo nadrobić. Ale na pewno nadrobię, obiecuję będę wrzucał jakieś zdjęcia. Jeeeju nie wiem jak to pisać... Mam nadzieję, że będzie tak fajnie. Do widzenia ! Pozdrawiam !



Adrian Fechner

5 komentarzy :

  1. Obserwuję i liczę na to samo :
    http://trapphouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Ale nas nastraszyłeś tym nagłówkiem :D Myślałyśmy, że w ogóle kończysz z blogiem :o To by było czymś strasznym :) My także lubimy te piosenkarki ;3 Życzymy udanego wyjazdu :) Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha. Nie, nie kończe ;) Ale miło że zwróciłyście uwagę ;). Dziękuje i również pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Wśród twórców muzycznych nie mam żadnego ulubionego. Samego idola tez nie mam, choć są osoby, które inspirują mnie swoja twórczością i są to w większości pisarze. Słuchając muzyki, przechodziłam przez różne etapy. Najpierw była Hannah Montana, potem trochę starych zespołów, jeszcze później Ewa Farna (mam jej jedną płytę), a teraz słucham najróżniejszych rzeczy, począwszy na muzyce klasycznej i ścieżce muzycznej "Gwiezdnych wojen", kończąc na Czesławie Niemenie, poezji śpiewanej i starym polski bluesie :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. L'edizione vendo imitazioni rolex uguali 2016 del Rolex Oyster Perpetual Explorer (Ref. 214270, cassa, Ref. 77200, bracciale) presenta numeri applicati, indici rolex imitazioni perfette swiss e lancette, realizzati in oro bianco 18 carati e trattati con Chromalight, un materiale luminescente esclusivo e di lunga durata rolex imitazioni perfette che emette luce blu brillante in condizioni di scarsa luminosità. Per migliorare ulteriormente la leggibilità del quadrante, Rolex orologi rolex replica ha aggiunto lancette delle ore e dei minuti più ampie, più lunghe.
    La cassa Oyster satinata dell'orologio misura 39 mm di diametro ed replica orologi rolex è resistente all'acqua fino a 100 metri (300 piedi). È composto da una cassa centrale ricavata da un solido blocco di orologi replica rolex acciaio inossidabile 904L particolarmente resistente alla corrosione, una lunetta in orologi replica contrassegno acciaio liscio e un fondello scanalato avvitato ermeticamente con uno strumento speciale che consente solo agli orologiai orologi replica siti affidabili Rolex di accedere al movimento. Il cristallo è realizzato in zaffiro antigraffio. L'orologio Breitling replica vanta il doppio sistema Rolex di resistenza all'acqua Twinlock, in cui la corona di carica si avvita Omega replica saldamente contro la cassa.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka