sobota, 9 lipca 2016

"Adrian pedał"

Hej. Dużo ludzi mówi, że jestem pedałem, że się nie tak ubieram, że źle układam włosy, że mam inny styl. Ja jestem sobą (raczej) i ludzi to nie powinno obchodzić jaki ja jestem co robię i w ogóle jaki ja jestem bo ja nie zajmuję się kimś innym, mnie nie obchodzi co ludzie robią. Najgorsze jest to, że oni nawet chyba nie wiedzą cop to znaczy "pedał". Nie przejmuję się tym za bardzo, ale jak to widze (bo jeszcze jestem wszędzie napisany "ADRIAN TO PEDAŁ") to przyznam przykro mi się robi, ale po chwili przypominam sobie po co się smucisz? Nie warto. Dużo osób mnie nie lubi ze względu, że się tak zachowuje, jak? Wolę kolegować się z dziewczynami niż z chłopakami. Taki jestem, przykro mi, NIKT tego nie zmieni. Jestem jaki jestem, a każdy jest inny. Gorsze jest to, że ta osoba, która to pisze to... Mój brat cioteczny. Nie wiem czy on czuje sie zazdrosny, czy po prostu chce być "fajny". Jakbym był wredny napisałbym tak samo, ale po co mi to? Nie będę taki sam jak on czyli jaki? Żałosny. Ludzie wytykają mi wady, a sami nie są idealni. Chyba naprawdę jestem taki... nienormalny. Ups. To nie było chcący, nie będę płakać, nie załamię się kolejny raz. On też nie jest idealny, ciągle się przechwala i myśli, że jest wspaniały, najlepszy, a każdy wie, że tak nie jest. PRZYKRO MI. Jak na razie, mam to gdzieś. Miło mi. 
Adrian Fechner

15 komentarzy :

  1. Nie przejmuj się opiniami innych ;) Mamy bardzo podobną sytuacje :/ Od 2 lat jesteśmy poniżane przez starsze koleżanki i kolegów. Wszyscy przezywają nas od:
    -Dech
    -Lesbijek
    -Pizd
    itp.
    A tak na prawdę my nic tym ludziom nie zrobiłyśmy :/ Trzymaj się pozdrawiamy i ślemy buziaki :* Jeśli pomyślisz, że jesteś bezużyteczny to pomyśl sobie o białej kredce :D Miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem o co ludziom chodzi, serio. Nawet jeśli byłybyście lesbijkami to co im do tego? Hahha Kredka ;) Pozdrawiam ! Dziękuje i nawzajem ;)

      Usuń
  2. Nie warto przejmować się opinią innych, wiem to z własnego doświadczenia. Lesbijka czy gej nie ważne, bo przecież to i tak człowiek, a jego orientacje to jego sprawa. Dlatego nie przejmuj się tym, co o Tobie mówią, bo szkoda na to nerwów. Ludzie zawsze będą gadać i nigdy im nie dogodzisz. Rób to co lubisz, bądź taki jaki jesteś i miej w poważaniu opinię innych. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto się przejmować! Zawsze na swojej drodzę spotkamy ludzi, którzy nam zazdroszczą i chcą za wszelką cenę sprawić nam przykrość. Ale my w takiej sytuacji nie możemy się im poddawać, bądź broń Boże pomagać im w tym! Musimy twardo postawić na swoje i nie słuchać nikogo kto mówi do nas coś obraźliwego. Nie przejmuj się Adrian, za kilka lat to Ty im będziesz tak mógł mówić, zobaczą jak to jest. Pozdrawiam!

    www.aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdaję sobie sprawę z tego, że ludzie miały gorzej ode mnie. Ludzie to... zło. Ja również pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. Ludzie niestety tacy są. Nic na to nie poradzimy. Zawsze znajdzie się jakiś łepek który chcąc się wybić, szuka kozła ofiarnego. Bo nic prócz gnębienia nie wychodzi mu dobrze. Trzymaj się ;)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, oni nie są tego warci! Kiedyś ty pokażesz im na co Cię stać i im wszystkim kopary opadną ;) Pozdrawiam i trzymaj się

    Only-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie warto przejmować się opinią innych. Z reguły jeżeli widzę, że ludzie się na mnie dziwnie patrzą, to pierwsze o czym myślę to:
    -I tak pewnie widzę Was ostatni i pierwszy raz w życiu, nic o mnie nie wiecie
    A jeśli są to znajomi, to mam to gdzieś. Wystarczy ich olać, kiedyś za mną biegała pewna szmata i darła się na cały korytarz "EMO", to ona wyszła na tym gorzej, nie ja.

    Olej ich, i już.

    what-duet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie oczekują od innych, żeby idealnie stosowali się do pewnych norm społecznych, które są nimi tylko dlatego, że przestrzega ich większość społeczeństwa. Ludzie bywają okrutni, pozbawieni empatii i wyobraźni, nie potrafią czasami pomyśleć, że jeśli koś ma inny styl niż wszyscy, może być naprawdę fajnym gościem. Poza tym "pedał" to wulgaryzm, który jest szeroko używany, ma negatywny i obraźliwy wydźwięk. Osoby używające takich słów względem innych pokazują swój niski poziom kultury osobistej. Niektórzy potrafią przyczepić się do wszystkiego, byleby tylko komuś "dojechać".
    Dobrze, że się tym nie przejmujesz. Ludzie mogą się kolegować z tymi osobami, które chcą. Mogą się obierać, jak chcą (najlepiej schludnie). Najważniejsze są słowa, czyny i wnętrze.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej. Bardzo miło z Twojej strony ^^ Również Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Olej tych ludzi, którzy są tak do Ciebie nastawieni. Nie ma sensu się tym przejmować. Co prawda nigdy nie byłam w takiej sytuacji, ale mnie też kiedyś wyzywali, bo zachowywałam się inaczej. Tacy ludzie mają po prostu problem ze sobą i wyżywają się na innych.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka