piątek, 1 lipca 2016

Przyjaźń...

Hej. Od razu mówię, że jeśli ludzi nie obchodzi moje zdanie na temat fałszywej przyjaźni, może opuścić bloga. Fałszywa przyjaźń... W życiu spotkało mnie dużo takiej "Przyjaźni", ale to co spotkało mnie kilka dni temu... Nawet ja bym się nie domyślił.. Chyba nikt. Może od początku. Przyjaźniłem się z wieloma osobami. Miałem takie 2 najlepsze przyjaciółki. Pokłóciliśmy się, lecz potem jedna mnie przerosiła, druga zaś powiedziała, że nie ma za co mnie przerosić, ale późnij przerosiła. Było okej. Pewnego dnia kiedy powiedziałem im o blogu, to myślałem, że będzie fajnie, że będą mnie wspierać i w ogóle. Tak było, ale co się okazało. Że jedna z nich wygadała mojemu kuzynowi o blogu (Prosiłem, aby nikomu nie mówiły, bo będę mieć znowu przypał w szkole. Jedna dotrzymała obietnicy). On trochę się zdziwił, ale powiedział mi, że po prostu przeglądał blogi i trafił na mojego. Zrozumiałem, przez chwilę chciałem usunąć bloga, ale obiecał, że nikomu nie powie. Zaufałem mu. Dotrzymał tajemnicy. Ale dowiedziałem się właśnie, że osoba, którą dobrze znam wyśmiewała się ze mnie i przesłała mojego bloga. Powiedział mi tylko, że bardzo dobrze znam tą osobę, tak szczerze nie wiedziałem o kogo mu chodzi, byłem zawiedziony, że kto mógł powiedzieć jak wiedziały tylko 2 osoby. No i koleżanka mojego kuzyna, ale ona odpada. Więc myślę, no i nie wiedziałem, że to ona. Napisał mi wreszcie, że to ona i w ogóle. Napisałem do niej, że jej zaufałem ona to wykorzystała. A ona wielce nie wie o co chodzi (U niej to normalne, zgrywa niewiniątka). Napisałem żeby sobie przypomniała z kim w czerwcu mnie obgadywała. "Nie wiem". To napisałem jej, że obgaduje mnie z tą i tą osobą. Ona, że mogę to olać. Ja takie WTF??!?! I już wiedziała o co chodzi. Chcę wam dać radę. Nigdy nie daj się oszukać przez takie osoby jak ona. Bo później odbiję wam się to na psychice. Tego co doświadczyłem, nie wiem czy dużo, czy mało, to wynika z tego, że po prostu... Przyjaźń nie istnieje. Moim zdaniem, już nie. Kto by chciał cierpieć tyle razy? Może ktoś tam na Ciebie czeka, ale ja mam osobiście dość kłamstwa, dość wszystkiego, dość po prostu wszystkiego co z przyjaźnią związane... Istnieją na tym świecie jeszcze ludzie, którzy są warci zaufania? Którzy cię wysłuchają i postarają się pomóc a nie powiedzieć "OK" jak teraz mówią. Prawdziwy przyjaciel powinien... wysłuchać cię, pomóc. No ja już nie rozumiem co się dzieje... Proszę was napiszcie czy są tutaj ludzie, którzy nie zachowują się tak jak to opisałem. Dlaczego zawsze ja muszę trafiać na ludzi, którzy krzywdzą, a oni albo nie zdają sobie z tego sprawy, albo ich po prostu to nie obchodzi. Ludzie są fałszywi. I to tyle, co chciałem dzisiaj napisać... Do usłyszenia. Cześć.
Adrian Fechner

16 komentarzy :

  1. Uuuu współczuje...Nie rozumiem takiego dzikiego zachowania jakim jest wyśmiewania się z czyjejś pasji. Wydaje mi się, że takie zachowanie jest wywołane zazdrością jaką jest brak posiadanie bloga. Ok. Mogą mówić, że pisanie bloga to nic trudnego.No dobra ale utrzymywanie go na wysokich statystykach,dbanie o estetyke, promocje to zajmuje dużo czasu i nie to jakieś hop. Pozdrawiam serdecznie i trzymaj sie :) obserwuje :) (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Też tak myślę, ale cóż. Ja też obs ;)

      Usuń
  2. Serio współczuje, ogólnie świetne posty, super, że poruszasz takie tematy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykre... równiez miałam kiedyś taką sytuację, nic fajnego... Podoba m się ten wpis, zapraszam też do siebie
    https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykre... równiez miałam kiedyś taką sytuację, nic fajnego... Podoba m się ten wpis, zapraszam też do siebie
    https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobną sytuację :/
    świetny post :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspólczuje, teraz trudno znaleźć osobę, która będzie akceptowała i wspierała twoje pomysły ;/
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczny design bloga ^^ mój jest taki różowy i w ogóle nudny, dlatego zazdroszczę :D
    A co do fałszywej przyjaźni- zgadzam się w 100%!!
    emilybookss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje^^ Design można zamówić, kliknąć tylko w "design". Dziewczyna robi dobre designy za darmo ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Chyba każdy z nas zna poznał osoby,które są fałszywe. Niestety ja zazwyczaj na takie trafiam. Taki fart. Chyba dla tego nie ufam nikomu. Jednak takie osoby mnie dużo nauczyły. Nie raz słyszałam jak takie osoby obgadywały mnie po kątach, a potem przychodziły do mnie i grały moje dobre przyjaciółeczki. Słyszałam bardzo dużo plotek o sobie i to było mega wkurzające. Ponieważ dużo osób w nie wierzyło i oceniali mnie nawet jak mnie zanim mnie poznali. Chociaż nie które z tych plotek były po prostu mega śmieszne. Nigdy nie zapomnę jak jakaś dziewczyna gadała coś na mój temat, a ja za nią stałam po chwili wybuchłam śmiechem. Ta dziewczyna nie wiedziała co ma zrobić. Jej mina była bezcenna. Wkurza mnie to, że tacy ludzie nie potrafią powiedzieć wszystkiego w prost. Tylko udają naszych przyjaciół, a za kilka minut obgadują cię z innymi osobami.
    Bardzo przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja :( Mam nadzieje, że wszystko się ułoży. spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeju... Współczuję Ci bardzo. Dziękuje za komentarz i Pozdrawiam !!

      Usuń
  9. przykre :( trzymaj się ciepło, nie przejmuj się :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to napisałeś ! Uśmiechnij się i idź do przodu.. !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka