poniedziałek, 5 sierpnia 2024

500km stąd

 Ja chyba zaczynam myslec o sobie

W koncu

Nie czuje sie winny


To zawsze ja bylem ten najgorszy

I wiem

Ze kiedys bylem okropny

Ale to nie tak ze tylko ja popelnialem bledy


Nie jestem zly

Naprawde

Ja 

Po prostu jestem czlowiekiem

Ktory sie myli,

Ktory nie wie najlepiej,

Ktory czasami ma po prostu prawo zrobic cos zle

Nie bylem ciagle “zlym”


Mysle

Ze zawsze mozna bylo na mnie liczyc

I to sie nie zmienilo

Dalej mozna na mnie liczyc


Ale w koncu zrozumialem

Ze ja

Traktowalem przyjazn tak bardzo powaznie, ze ciagle stresowalem sie tym, ze kogos strace

Ze zostane sam


I zostalem sam


Zrozumialem ze nie musze juz za nikim gonic

Nie musze juz nikogo prosic o uwage

Ze 

Nie musze prosic o to

Zebys byla…


Jestes

Albo cie nie ma

I nie ma nic pomiedzy

Po prostu


Ja

W koncu zrozumialem ze mimo tego ze probuje kogos zatrzymac

To koniec koncow 

I tak jestem sam


500 kilometrow od domu

500 kilometrow od osob ktore naprawde kocham

500 kilometrow od przyjazni

I 500 kilometrow od ciebie


Jestem sam

A ty

Tego nie rozumiesz


Nie wiesz jakie to uczucia

I dosyc mam sluchania tego ze to moja decyzja

To chyba oczywiste

Ale nie przewidzisz tego do czego ta decyzja doprowadzi


To nie znaczy ze 

Nie moge na ciebie liczyc

To 500 kilometrow nie powinno miec znaczenia

Ale ma

W kazdej mojej relacji

To 500 kilometrow przekracza ludzkie granice


Wiec skoro jestem tak daleko 

To juz znikam?

To juz zniknalem?

Juz mnie nie ma?


Jak mozna zostawic kogos samemu sobie

I po prostu 

Tak sie czuje


Czuje sie jak 500 kilometrow 

a po drodze sie zgubilas

I nawet nie probujesz jej odnalezc.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka