środa, 17 lipca 2024

Juz mnie nie odzyskasz

 Wiesz co

Jestes dla mnie zalosny

Juz nawet mi sie nie podobasz


To dziwne jaka droga z milosci

Do nienawisci

Jest krotka


Czasami dalej pod prysznicem o tobie mysle

O tym w jaki sposob sie dotykalismy

O tym jak razem sprawdzalismy czy nie zlapalismy kleszcza

O tym jak smialismy sie z tego ze musimy byc cicho


Czy to nie jest zwariowane?


Gdybym mogl cofnac czas

To wiem ze juz bym tak nie zrobil

Bo wiem

Ze nie jestes wart tego by mnie dotykac


Bede siebie od teraz szanowac sie bardziej

Jeszcze bardziej niz dotychczas

Juz nie pozwole tak latwo wejsc w moje zycie

Juz nie chce nikomu ufac tak szybko


Bardzo latwo mnie skrzywdzic

Ale trudno mnie odzyskac

A ty juz

Nie odzyskasz 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka