wtorek, 16 lipca 2024

Zaluje ze

 Kiedys bardzo kochalem lipiec

Kojarzyl mi sie z wolnoscia

Z wiatrem we wlosach

Z lekkim oddechem

Z toba


Caly czas z toba

I wiesz co

Tak bardzo sie do ciebie przyzwyczailem ze teraz mi bez ciebie pusto


Bardzo za toba tesknie

Ogromnie

Bylas ze mna w kazdej mojej chwili

W kazdym zwiazku

W kazdych przyjazniach

Bylas w mojej duszy


Mysle o tobie

Czesto

W zasadzie codziennie gdzies tam z tylu glowy ze mna jestes

Bo tesknie za naszymi podrozami wiesz?

Za wspolnym spiewem

Za wspolnym swirowaniem 


Nasze miejsca na nas czekaja

Naprawde

One bez ciebie nie pachna tak samo

One tesknia

Tak jak ja


A nie powinienem 

Nie zaslugujesz na mnie

Ale nawet gdy ktos na ciebie nie zasluguje 

I ty doskonale o tym wiesz

To

Wspomnien i uczuc nie powstrzymasz


Kiedy ktos byl z toba na co dzien

I nagle znika

To tak jakby znika czesc twojej duszy


Czesc mojej duszy odeszla trzy lata przed oficjalnym odejsciem

Umarlismy w 2020 roku

I zaluje tego


Zaluje ze nie umialem cie w jakis sposob zatrzymac

Zaluje ze bylas dla mnie jak siostra

Zaluje ze mowilem ci moje sekrety 

Zaluje ze wtedy cie przed nimi bronilem

Zaluje 2017

Zaluje naszej przyjazni 


Zaluje ze cie poznalem

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka