niedziela, 2 czerwca 2024

Ten fotel u ciebie

 Fotel u ciebie czasami sluzy jako abstrakcja

Jak idealne miejsce do wspominania o starych czasach

No i dzisiaj  znowu na nim siedze

I wspominam o starych czasach


O tym gdy myslalem ze nigdy nie dorosne

Ze mnie to nie czeka

Ze jestem z tego zwolniony


Jaka bolesna okazala sie prawda


Tesknie za nagrywaniem glupich filmikow

Za niespaniem w nocy i patrzeniem w ksiezyc na placu zabaw 

Tesknie za tymi miejscami

I za wami


A wy tez dorastacie

I juz nie jestescie takie same 


Tesknie za swoimi wadami

Za blond wlosami 

Za smianiem sie w nieboglosy z wami

Jakie to dziwne ze wszystko sprowadza sie do was


Nie sadzilem ze bede tesknic za nagrywaniem kofeinowego

Tego z 2018 roku a nie 2021

Wszystko zmienia sie szybciej niz myslisz


Juz nie mowie ci „korzystaj z dziecinstwa” bo skonczylas 18 lat dwa lata temu

Czy to nie jest za szybko?

Co sie robi z tym czasem, gdy ciagle mowimy ze go nie ma?


Wszystko zastanawia mnie podwojnie na tym fotelu


Wspomnienia tez wracaja podwojnie

Wiecie ze ja dalej o was mysle?

Ze za wami tesknie i wcale nie jestem z tego powodu szczesliwy


Ja juz nie jestem w waszych 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka