sobota, 1 czerwca 2024

C I A Ł O

 C I A Ł O 


Gdy poszedlem do gimnazjum zaczalem ukrywac swoje cialo, bo nie wygladalem jak typowy chlopak na ten wiek.

Zawsze wygladalem gorzej od rowiesnikow


Zakrywalem swoje cialo tonem ubran. Zakladalem tylko takie, ktore byly za duze. Za duze byly kazde, poniewaz wazylem 46kg. 

Zawsze bylem posmiewiskiem rowiesnikow i osob starszych. 

Nie tylko przez moją wage, ale to kiedy indziej

Nikt nie przeszedl obojetnie obok mnie na korytarzu. 

Nie mialem osoby, ktorej moglem tak naprawde powiedziec jak sie czuje.

Nikt nigdy z nas nie rozmawial o C I E L E

To byl temat tabu. Szczegolnie dla mnie.

A wage 50kg przebylem 6 lat pozniej


I teraz


Wyobrazcie sobie komentarze: „jezu, jaki ty jestes chudy”, „ty cos jesz?”, „wez przytyj”, „glodzisz sie?”

One pojawialy sie codziennie

Nawet nie wiecie jak bardzo mnie to bolalo. Przez to rozwinely sie u mnie zaburzenia odzywiania i lęki.

Nienawidzilem jesc, staralem sie jesc jak najmniej, wszystkim mowilem ze chce przytyc, ale w glebi duszy- przez to wszystko co sie stalo- chcialem byc jeszcze chudszy


Nie chodzilem w koszulkach 5 lat, w spodenkach zaczalem chodzic 2 lata temu. Czasami dalej mam obawy przed tym zeby zalozyc spodenki lub koszulke. Czasami dalej czuje sie niepewnie w tym co nosze.


Bycie „chudym” wcale nie jest takie fajne

Dlatego podwojnie boli mnie to, ze body positive dziala w jedna strone

A wiem, ze wiecej ludzi przechodzi przez to co ja.


Te zdjecia pokazuja mnie, jako MNIE


Dzisiaj dzień dziecka

I czasami, chcialbym przytulic samego siebie z przeszlosci

Bylem dzieckiem i potrzebowalem tylko wsparcia

Teraz mam wsparcie w sobie. 

Tak bardzo chciałem je odnaleźć 

I je odnalazlem

Zajelo to naprawde bardzo dlugo. Zabralo nase energii i czasu. Jednak, oplacilo mi sie


Porozmawiajcie czasami ze swoja dziecienca wersja i posluchaj tego co ma dopowiedzenia.

Przytul siebie

Pokochaj sie

Przeciez zyjesz ze soba cale zycie

Zadbaj o siebie


A ja moge Ci zyczyc

Powodzenia

I wierze w Ciebie 🖤



Jesli masz podobny problem, prosze, zglos sie do odpowiednich sluzb 

telefon zaufania dla osob chorujacych na zaburzenia odzywiania- 116 111

Link do strony internetowej: https://116111.pl/o-116111/


Daj sobie szanse




C I A Ł O













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka