poniedziałek, 24 czerwca 2024

Podcast pisany Adriana 3- boje sie prawdy

  To wcale nie jest tak że zapomniałem o tej serii bo oni zapomniałem ale czasami nie wiem co mam mówić chyba wstydzę się swojego głosu i tego że muszę mówić wiem że nie powinienem ale jednak się wstydzę


Nawet nie wiem ile misięcy temu to było ale wiem że na pewno kilka nie żałuję bo to wiecie nie ma czegoś trzeba mówić tylko czasami chciałbym być regularny w tym co robię a od kilku lat mam z tym problem co śmieszne ja nigdy tego nie no widzimy właśnie że kogoś nie ma dłuższy czas i nagle wraca i odchodzi i czasem tak robię sam tak robię


Śmieję się z tych błędów które popełnia to urządzenie ale no jednak tak jest 


Niedługo wracam do Sandomierza i szczerze nie wiem co mnie tam czeka znowu trochę się boję bo kocham to miasto ale z drugiej strony tak dużo osób jest tam których nie chce wiedzieć a wiem że zobaczę bo zawsze są


Chyba już nie umiem się cieszyć z małych rzeczy i szczerze bardzo często myślę o tym jak bym z nicku po prostu nie myślę o przyszłości nie myślę o konsekwencjach po prostu wegetuję z dnia na dzień 

Czasami sobie wmawiam że jestem szczęśliwy tylko po to żeby tak się poczuć ale nie jestem i chyba już nie będę żadne leki mi nie pomogą i używki tak samo 


Bardzo tęsknię za z samym soba z przeszłości tak bardzo że myślę o tym codziennie o tym że nie wykorzystałem  swojego czasu dobrze 

Ja już chyba zawsze będę smutny od kiedy odeszli moi przyjaciele to dlaczego Odszedłem tak jakby każda emocje w 1 s zniknęły tak jakby została tylko Czerni Pustka i ta Pustka tłumi krzyk mojego prawdziwego mnie nie umie się stąd wydostać 


Robi rzeczy niestosowne tylko po to żeby poczuć się stosownie tylko po to żeby coś poczuć cokolwiek jakiekolwiek uczucia 



Chyba powoli do mnie dociera że za niedługo zniknę całe życie rozpadnie tak trudne cząsteczki że powietrze będzie mnie nosić aż do asteroidy B 612 do małego księcia 


Boje sie prawdy

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka