wtorek, 26 marca 2024

Moja definicja przyjazni

 Ja nie chce byc dla ciebie tylko Marceliną czy Królewną Balonową

Nie chce być Cynamonkiem czy Królewną Ognia

Nie chce być Szymonem


Chcialbym byc dla ciebie Jackiem

Najblizsza osoba jaka poznales i poznasz

Zebys spedzal ze mna kazda swoja chwile

A jak bedziemy soba zmeczeni to pojdziemy do Marceliny czy do KGK


Tylko to nie jest kreskowka

A nasza relacja nie jest juz taka bliska


Bardzo bym chcial zeby ktos pokochal mnie tak jak Finn Jacka i Jack Finna

Jednak

Wiem ze juz tak nie bedzie

Juz mialem swoje szanse


Jestem troche jak Zuza

Chowa sie, nie wie co tutaj robi, znika po czym wraca po jakims czasie

A to przeciez ona miala misje odnalezc Finna

I czuje, ze to ja musze cie odnalezc


Tylko

Ze ja juz mam powoli dosc

Mnie juz od jakiegos czasu nie ma ze mną


Nie ma takich przyjazni

I nie mam swojej polowy

Ktora zostanie ze mna

Pomimo wszystko 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka