niedziela, 4 czerwca 2023

Przedwczoraj

 Przedwczoraj 

Usunalem nasze wspolne zdjecia

Zbieralem sie do tego jakis czas

Ale nie martw sie

Zostawilem te moje ulubione


Chcialbym zeby tak bylo z moimi wspomnieniami

Tylko te najlepsze chcialbym zostawic

A wszystkie przykrosci usunac tylko dwoma kliknieciami 

To wydaje sie takie proste

Wcale nie jest


Niektore zdjecia trzymam juz rok

Tylko dlatego, ze bylo wspamniale

A nie dlatego ze zaluje 

Ale tak

Czasami zaluje

Ze juz cie takiej nie ma

I ze juz cie nie znam

Nie znam cie takiej, jaka cie znalem


Powoli nasze piosenki odchodza w niepamiec

I tworza sie inne wspomnienia

Ktore za jakis czas i one zostana zapomnine


Bylo mi ciezko usunac te zdjecia

Bo robie to zazwyczaj wtedy

Kiedy mam negatywne emocje 

A gdy nie mam negatywnych…


Spogladam czasami na nie

Najbardziej boli mnie to

Ze je wydrukowalem

I nie umiem podrzec tego zdjecia

Bo zatrzymalem wtedy wspaniale chwile

I silne emocje


Musze udawac ze juz nic dla mnie nie znaczysz


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka