czwartek, 27 kwietnia 2023

Dealer

 To dziwne

Bo zawsze pozwalam ci mowic wszystko co tylko chcesz

Zawsze staram ci sie doradzic jak tylko moge 

I zawsze probuje cie uspokoic kiedy tracisz nad soba kontrole


A i tak masz do mnie o cos problem

Nawet nie wiem o co


Tesknie za wspolnymi nieprzespanymi nocami

Ciekawie czy ty tez za nimi tesknisz

Nigdy nie slyszalem zebys wspominala nasze wspolne chwile


Jestem dla ciebie tylko kolejnym rozdzialem ktorego chcesz zaraz zamknac?


Ale ja na szczescie juz wiem co mam robic

Nie przywiazywac sie tak mocno jak do innych osob

Bo wiem ze predzej czy pozniej i tak odejdziesz

Moje cialo juz sie do tego przyzwyczailo

Moja dusza znosi to tylko gorzej

Ale da rade zniesc kolejny raz to samo


Mozesz pomyslec ze mi nie zalezy

Ale jest odwrotnie

Moze tego tez nie widzisz?


Nie zamierzam sie juz starac i tego pokazywac

Bede taki

Jaka ty jestes 

Dla mnie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka