sobota, 29 kwietnia 2023

wiersz o przemijaniu 2

 Nic nie zostaje ze mna na dluzej niz dwa tygodnie
wszystkie filmy i seriale
wszystkie piosenki
i wszyscy ludzie

bylem nawet gotowy
oszalec na twoim punkcie do konca zycia
ale nic nie zwroci mi tych miliona lez 
ktore wyplakalem przez ciebie

i tylko czekam az to wszystko sie skonczy
bo czuje tylko melancholie
a tkwic w niej dluzej niz dwa tygodnie
moze zabic

mnie zabija
powoli
zabija
i po kawaleczku 
jestem juz w innym swiecie

codziennie juz mysle o tym
kiedy odejde
a nie o tym
kiedy bedzie lepiej

i nikogo to nie interesuje
czy odejde czy zostane
przynajmniej takie daja wrazenie

juz nikogo nie interesuje
juz u nikogo nie jestem na pierwszym miejscu
juz nikt nigdy za mna nie stanie
juz na zawsze bede taki

ile trwa na zawsze?

chce tylko odejsc w spokoju
sluchac tej piosenki
od ktorej to wszystko sie zaczelo
lezac na kocu
na tym wzgorzu 
patrzac w gwiazdy
i dopatrywac malego ksiecia
i szukac jego reki
ktora na pewno mi poda

czasami czuje
jakbym byl malym ksieciem
tak bardzo kocham swoja roze
ze nie wyobrazam sobie 
zycia bez niej

dlatego musze odejsc
zeby w koncu zaczac zyc




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka