wtorek, 7 lutego 2023

Pragiola

 TO NIE JEST POST O SAMYM LEKU
NIE PISZĘ O WSKAZANIACH, SKŁADZIE LEKU, PRZECIWWSKAZANIACH ITD.

Tak jak obiecałem
tak więc jest

Pragiola to lek w moim przypadku na
Zespół lęku uogólnionego

to może brzmieć creepy
troche tak jest

u mnie ta choroba objawia sie tym ze boje sie totalnie wszystkiego
doszedlem nawet do takiego stanu gdzie balem sie wlasnego cienia
i to moze brzmiec smiesznie 
ale tak nie jest

co chwile sie odwracam czy ktos za mna nie idzie
boje sie ludzi
naprawde
za kazdym razem boje sie 

boje sie ze patrza
ze wiedza o moich sekretach
ze sie ze mnie smieja
ze chca mi cos zrobic

i tak zylem z tym kilka lat
az stalo sie to dla mnie normalne
dlatego ze nie poznalem ze to nie jest normalne

wydaje mi sie ze lek pomaga
czuje sie po nim troche jakbym latal
jakbym byl lekki
i moje cialo unosilo sie trzy metry nad niebem

jednak potrzebuje chyba wiekszej dawki
bo dalej mam lęki
dalej się boje 
i stresuje ogromnie

chcialbym juz byc zdrowy
ale wiem ze to wymaga czasu
duzo czasu

juz zaraz do lekarza
i wszystko sie okaze 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka