wtorek, 7 lutego 2023

o Tobie też coś napiszę

 tytul jest troche dziwny
brzmi jak atak
ale totalnie nie o to mi chodzi

znamy sie bardzo dlugo bo chyba z 5 lat
ale przyjaznimy od czerwca 2022
i poczatki byly naprawde super

duzo tez tobie zawdzieczam
naprawde ogrom spraw
zaraziles mnie miloscia do jednej piosenkarki
i do tej pory jestem jej wierny

wakacje 2022 z toba na zawsze zostana w mojej pamieci
nie da sie ich wyzbyc
nawet jakbym chcial

czasami cie po prostu nie rozumiem
zachowujesz sie... zmiennie
raz wysylasz mi serduszka i dziekujesz za to ze jestem
raz do mnie nie piszesz przez kilka dni
a raz unikasz moje wiadomosci

nie wiem czy ty tak masz czy masz tak tylko ze mna
bardzo bym chcial zeby bylo jak na poczatku
gdzie pisales do mnie codziennie,
pisalismy w sumie caly czas
bez przerwy

wiem ze masz prace
wiem ze masz innych ludzi
ale prosze
nie zapominaj o mnie tak latwo

przez ciebie czuje sie troche winny
ale sam dokladnie nie wiem dlaczego

uwieliam z toba palic papierosy
uwielbiam wychodzic z toba na spacery
i uwielbiam kiedy wsiadamy do safe place (bedzie osobny post) i jedziemy
nie wiemy gdzie jedziemy
ale jedziemy przed siebie 

uwielbiam z toba podrozowac
uwielbiam ciebie jako czlowieka
mimo ze czasem nie zachowujesz sie wobec mnie okej
i nie wiem czy zdajesz sobie sprawe
ze czasem naprawde mnie krzywdzisz
te krzywdy juz nie sa takie duze
bo jestem na nie przygotowany pod kazdym katem

i naprawde uwierz
kocham cie
naprawde
ale czasami potrafisz mnie tak bardzo skrzywdzic
ze podnosze sie kilka dni
po czym znowu upadam 

nie chce zebys o mnie zapomnial
a czuje ze sie tak dzieje 
i czuje tez ze powoli ode mnie odchodzisz
mimo ze jestes kolejna osoba ktora mi obiecala ze tego nie zrobi

czy ty mnie w ogole jeszcze chcesz?
w ogole cie obchodze?
czy czasem za mna tesknisz?
myślisz o mnie?

czy dalej chcesz mnie w swoim zyciu?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka