środa, 15 lutego 2023

czy w ogole chcecie?

 czy w ogole chcecie zebym wracal do tego miasta?
czy w ogole chcecie sie ze mna spotykac?

za kazdym razem jak przyjezdzam to tylko ja pytam czy wyjdziecie
nikt z was pierwszy mnie nie zapyta czy chce wyjsc
czy jestem waszym problemem?

czuje sie jakbym w kolko mowil i pisal to samo
a wy i tak tego nie slyszycie

chyba za bardzo sie przejmuje
chyba za bardzo chce zebyscie sie mna przejmowali
zebyscie pisali co u mnie slychac
zebyscie dzwonili
zebyscie sie mna opiekowali

moze w ogole nie powinienem wracac
i tak watpie ze zatesknicie
i to jest przykre
ze wiem ze nie

a jednak chcialbym
zebyscie zatesknili
i zebym was obchodzil

za duzo oczekuje 

wy tak wszystko bierzecie na luzie
a ja tak nie umiem i to mnie boli

nie umiem sie nie przejmowac

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka