środa, 15 lutego 2023

dlaczego nic mi nie wychodzi?

 czesto sie zastanawiam dlaczego tak jest
dlaczego nie wychodzi mi nic
ani nauka
ani szukanie spoko pracy
ani probowanie

ciagle slysze ze mam sie nie poddawac i dazyc do celu
ja wiem to, naprawde wiem

ale dlaczego nic mi sie nie udaje za pierwszym razem?

czesto mysle ze jestem po prostu za glupi na jakies rzeczy
nawet na studia
nawet na zycie

czy mozna byc za glupim na zycie?

duzo osob mi mowi ze mam talent np do fotografii
a ja tak nie uwazam,
nie uwazam ze to mi dobrze wychodzi
bo nic nie wychodzi mi dobrze

chcialbym byc chociaz raz w czyms najlepszy
i chcialym byc z siebie zadowolony
i z tego co robie
i byc dumny z tego ze jednak cos potrafie


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka