wtorek, 4 stycznia 2022

Tylko w nas

 Tylko w nas na zawsze będą te emocje które za każdym razem pozwalały nam pokazywać jak sie czujemy.

Zatraciliśmy te emocje i to wszystko co było między nami. 
Co teraz bedzie?
Jak znowu mam sie nauczyć żyć bez ciebie?
Dlaczego nie włączyłaś?
Dlaczego nie pozwoliłaś jeszcze troche pokazać najbardziej na ciebie nie zasługuje i jak bardzo chcesz żebym odszedł.

4 godzina to nie dobra pora na myślenie.
To nigdy nie bedzie dobra pora na myślenie.
No chyba ze wrócisz teraz i powiesz ze nie mozesz bede mnie żyć.

Powiedziałabys tak gdybys miała taka okazje?
Ja wiem ze nie.
Nie mogłem sie pogodzić z tym ze nie bylem na pierwszym miejscu.
Chyba tego oczekiwałem a przecież nie na tym to polega.


Pozniej jeszcze ty doszłas. To juz inna historia
Pamiętasz drzewo z galaska a na nim ul z pszczołami?
Jesli pamiętasz to wiesz ze chodzi o ciebie.
Dziwnie cie żegnać podaż setny i dziwnie ci wybaczać podaż setny
Dość mam

HALO CHCE BYC KTOŚ NA ZAWSZE?
Tylko pamiętajcie se na zawsze to bardzo długi okres czasu.

Ale jie mówcie tak nikomu, prosze.
Nie krzywdźcie ludzi tak jak ja.

Dlatego nie pisze imion 
Bo pozniej jest przejebane
Jesli ktoś straci kontakt 

RUIN THE FRIENDSHIP 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka