wtorek, 21 grudnia 2021

Chciałbym sprawić

Chciałbym sprawić zeby to był ostatni post o tobie ale wiem i ty też wiesz, ze tak nie będzie.

Here we go again.

Cieszę się ze powiedziałaś mi chociaż imię twojego chłopaka, bo tyle wiem.
Nic więcej.

Nie wiem ile ma lat,
Jak ma na nazwisko, 
Co lubi,
Jak się bardziej poznaliście,
Co was skłoniło zeby być razem.

Nic tak naprawdę nie wiem i z jednej strony boli mnie to, ze mówisz mi czego się obawiasz w tym związku, ale jak mogę Ci jakkolwiek pomoc skoro nie znam podstawowych informacji?

Czasem myślę ze chcesz tylko tego zebym Ci doradził i cieszę się z tego bardzo, ale o niczym więcej nie rozmawiamy.
W ogóle nie rozmawiamy. 
W tym chyba tkwi problem.

27 listopada napisałas ze "pogadamy jutro" i myślałem ze do mnie zadzwonisz.
W końcu 28 były moje urodziny, nie mam Ci tego za złe, tylko myślałem ze znajdziesz chociaż 10 minut zeby zadzwonić.
Czekalem cały dzień tak naprawdę, ale było minęło.

Powiedz mi, czy ja sprawiam ze czujesz się zle?
Jeśli tak - powiedz dlaczego
Jeśli nie - powiedz dlaczego.

Co cię we mnie wkurwia? 
Czego we mnie nie lubisz?

Czuję jakbym od dawna cie nie znał.
Czy chcesz tego? 
Dlaczego nie traktujesz mnie tak jak kiedyś?

To kolejna zajebiscie zimna noc bez ciebie.
A może serio już straciłem rozum i mi się tylko wydaje. 

Ale obiecuje, ze jest już lepiej.
Już nie myślę tak o tobie,
już nie wkurzam się tak jak kiedyś,
Już pogodziłem się z myślą 
Ze nigdy cie
Nie odzyskam


 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka