czwartek, 16 kwietnia 2020

Oliwia

Bezpośrednio o Tobie.
Mam nadzieję, że nie jesteś o to zła. 
Bo teraz każdy kto to przeczyta z moich znajomych będzie wiedzieć że to Ty.

Byłem dzisiaj na wale, tam gdzie działo się tle pięknych chwil z tobą. 
Słuchałem piosenek Demi i nagle przełączyła się na "Two Pieces".
Przypomniało mi się tyle chwil spędzonych z tobą.
Mimo, że pamiętam je przez mgłę to dalej je pamiętam.


Po co ten post?
Chodzi o to, że tobie mogę powiedzieć wszystko.
Naprawdę,prędzej czy później i tak się o tym dowiesz.
Nie zmuszasz mnie do niczego.
Po prostu czekasz.

I jako jedyna z moich przyjaciół często mi piszesz, że mnie kochasz.
Ja też ci to pisze.
Tak po prostu.
Bo oboje o tym wiemy.

Mamy takie same zainteresowania i tego samego chcemy od życia.
Oboje chcemy mieszkać w Norwegii i oboje uczymy się języka.
Ty jako jedyna nigdy mnie nie odstawiłaś i nigdy się mnie nie wstydziłaś.
Ja zawsze byłem na pierwszym miejscu.
Tak szczerze, to sam nie wiem dlaczego.
Wyrządziłem Ci tyle krzywd, a ty dalej masz mnie na pierwszym miejscu.
Dlaczego?

Ty nie boisz się że twój chłopak będzie zazdrosny.
A jak będzie to trudno - tak mówisz.
Bo mimo wszystko dalej łączy nas ta sama więź co kiedyś.

I jako jedyna ty za każdym razem zapraszasz mnie na urodziny. Nawet jeśli to małe przyjęcie 5-osobowe to i tak ja znajduje się w tych 5 osobach.

Patrze na wał i widzę nasz miejsce. Zawsze tam patrzę jak przechodzę obok.
Cieszy mnie to, że po tylu latach nadal cie rozbawiam.

Dziękuje Ci, że jesteś i że byłaś i że będziesz.
Jestem tego pewny.
All about us 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka