środa, 18 marca 2020

Talent do przyjaźni

Wydaje mi sie ze do zaprzyjaznienia sie trzeba miec jakis talent.
Ja niestety go nie mam.
trudno jest mi sie z kims zaprzyjaznic i w ogole zaufac.
serio.
dawno to nie bylo takie ciezkie jak teraz.
na luzie udawalo mi sie zaprzyjaznic a teraz potrzebuje ooooogrom czasu.


nawet do przyjaciol ktorych znam w ciul lat.
bo ja lubie to, ze te tajemnice sa tylko moje.
moja prywatnosc nalezy do mnie.
nie umiem mowic wszystkiego nawet jesli moge to nie umiem.
zreszta po co mam mowic, skoro nikt nie slucha?
nikt nie chce wiedziec i nikt nie chce rozumiec.

to co sie stalo i to co sie dzieje jest moja wina.
tak jak zawsze.
zawsze tak bylo.
cokolwiek bym zrobil,
powiedzial,
nie zrobil,
to ZAWSZE to byla moja wina.

a teraz...
kiedy jest kwarantanna domowa mam czas przemyslec czego chce a czego nie chce.
na pewno nie chce posiadac talentu do przyjazni.
bo nie moge zmuszac ludzi do zainteresowania sie moja osoba.
oni sami musza.
moze kiedys tak sie stanie.

czy jestem tam ktos?
bo od kilku nocy nie moge spac.
moze chcesz mnie przytulic?
moze chcesz byc ze mna?
moze chcesz,
po prostu
byc?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka