niedziela, 19 stycznia 2020

Zbiór moich krótkich wierszy cz.3 | MŁODOŚĆ

Znów mi się dzisiaj śniłeś.
I znów ze mną byłeś.
Powiedziałeś, że chcesz wrócić.
Lecz to tylko sen.
Nigdy się to nie stanie.
*
*
Boję się, że młodość może skończyć się jutro.
*
*
Mimo, że mam przyjaciół.
Podobno.
To nie czuje, że mogę im wszystko powiedzieć.
Niektórzy nie chcą wiedzieć,
niektórzy chcą wiedzieć za dużo.
*
*
Chciałbym napisać coś miłego i szczęśliwego,
ale
nie lubię okłamywać samego siebie.
*
*
Tak naprawdę ledwo trzymam się.
*
*
Nie mogę się na niczym skupić,
cały czas mam Cię w głowie.
Mijam park
i widzę Ciebie.
Cały czas widzę Ciebie.
Chciałbym oddać Ci mą młodość.
*
*
Tylko dla Ciebie mógłbym się zmienić,
Oddałbym cały świat abyś powiedział te dwa żałosne słowa
"K O C H A M  C I Ę"
W moich głupich snach.
*
*
Źle się z tym czuje, że cię nie kocham
lecz
to nie mój obowiązek.
*
*
Napisałbym tu twoje imię, ale wiem, że tego nie chcesz.
Tak samo jak nie chcesz mnie kochać,
tak samo jak nie chcesz ze mną być.
Mogłem Cię mieć, ale już za późno.
Ktoś inny ci się podoba.
Lecz niestety
TO NIE JA.
*
*
Tak naprawdę to dalej mi się podobasz...
Cały czas o tobie myślę,
cały czas o tobie piszę.

Chciałbym żebyśmy chociaż spróbowali być razem.
Jeśli nie wyjdzie- to nic się nie stanie.
Jeśli się uda- to będę Cię kochać jak nikogo innego.
*
*
Nigdy Cię nie było w domu.
Szlajałeś się po ulicach.
Byłeś młody,
dopiero zaczynałeś.
Życie i rodzinę straciłeś
przez picie.
*
*
Nie lubię jak się nie odzywasz.
Starałem się to utrzymać.
Pisałem, rozmawiałem.
Nigdy więcej nie chce się narzucać.
Wciąż czekam na twój krok,
który raczej nie nastąpi.
*
*
Oddaj mi swą młodość
Oddam ci swą młodość.
*
*
Tylko pozwól mi się kochać.
Daj nam szansę.
Tylko pozwól mi się przytulać.
Otul mnie swoim ciałem.
Tylko pozwól mi się pocałować
Dotknij swoimi ustami moje usta.
Tylko pozwól mi...
*
*
4 stycznia
spotkaliśmy się pierwszy raz i już wtedy cię pokochałem.
*
*
Twoje łóżko jest takie wygodne,
jak twa skóra, która otula mnie.
*
*
Mam nadzieję, że to nigdy się nie skończy.
*
*
Twój dotyk sprawia, że promienieję.
Kiedy to robisz, serce mi przyśpiesza.
Kiedy na mnie patrzysz, w twych oczach widać miłość.
Oby ta miłość
nigdy nie zmalała.
*
*
Boję się, że
gdy będziemy dłużej ze sobą, moja miłość stanie się toksyczna
gdy nie będziemy się spotykać, będziemy się wyzywać
gdy rok się skończy, skończymy się
my.
*
*
Jesteś moim małym księciem.
*
*
Chce już gdzieś wyjechać z Tobą,
zabierz mnie gdzie tylko chcesz, bo z Tobą
mogę zwiedzić
cały świat.
*
*
Po prostu,
kocham Cię.
*
*
Jesteś młodszy, ale bardziej kochany.
I chyba doświadczony.
Kieruj mną.
*
*
*
No i stało się to czego się bałem.
Nawet nie zdążyłem Cię poznać,
a już Cię nie znam.
*
*
Pod tym wszystkim to dalej jestem ja.
W mych oczach widzisz inne oczy.
W mym sercu nie widzisz nic.
Bo to nie jestem ja, tylko on.
To jego kochasz,
nie mnie.
*
*
Chciałbym, abyś znów popatrzył na mnie jak wtedy.
Abyś mówił, że mnie kochasz
abyś kochał jak to mówisz
aby twoje słowa nie były puste
abyś patrzył w me oczy z miłością
z miłością...
patrzył na mnie.
*
*
Nigdy nie będę wystarczająco dobry, aby być dobrym
*
*
Kochanie nie odbiorę ci wolności,
nie odbiorę ci nadziei.
Jedyne co mogę ci odebrać lub dać to młodość
by przeżyć razem całe życie.

Lecz wtedy dalej będziemy młodzi.
Wspominalibyśmy stare czasy
To
jak się poznaliśmy i zakochaliśmy
To
jak razem świrowaliśmy
To
co przeżyliśmy.
Jestem gotów oddać Ci
MŁODOŚĆ.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka