poniedziałek, 2 grudnia 2019

Zbiór moich krótkich wierszy cz.2 | WSZYSTKO.

WSZYSTKO
*
To już nie ta sama miłość.
**
Dziś znowu się widzimy,
znowu wypijemy,
znowu pogadamy,
a może
tym razem
pokochamy.
***

Sady, góry i jeziora.
Mija rok, one dalej stoją w miejscu.

Z nami jest inaczej.
****

To, że myślę
to, że pisze
to, że śpiewam o Tobie.
świadczy o mej BYŁEJ miłości do Ciebie.
*****

Poznałem Cię w piątek i w ten sam dzień straciłem
******

Paliliśmy razem szluga na Twoim balkonie
Przytulaliśmy się na Twoim balkonie
Twój balkon
To moja nadzieje,
może znów się tam spotkamy?

*

Ja: szalony, zakręcony i pewny siebie (ironia).
Ty: cichy, spokojny i intrygujący.
Intrygujesz mnie i dlatego mi się podobasz.
**

Dziś, znowu się widzimy
znowu wypijemy
znowu pogadamy
a może, tym razem
pokochamy.
***

Wyjedźmy gdzieś, gdziekolwiek
                                                      do lasu
                                                  nad morze
Jedźmy gdzieś, kiedykolwiek
                                              dzisiaj
                                              jutro
Tylko podróżujmy 
                                      we dwoje.
****

Całuj mnie tutaj.
na
tym
BALKONIE.
*****
Chciałbym, żeby wszystko było jak dawniej.
żebyś teraz, w tym momencie wszedł i powiedział "przepraszam".
żebyś teraz, w tym momencie mnie pocałował i powiedział:
"nie opuszczę cie".
żebyś kochał, żebyś wspierał, żebyś słuchał.
żebyś powiedział, że nigdy nie odejdziesz.
żebyś po raz kolejny wywrócił moje życie do góry nogami.
żebyś znów mnie krzywdził, żebyś znów mnie bił.
żebyś znów na mnie krzyczał.
żebyś powiedział twoje ostatnie "żegnaj".
żebyś na zawsze odjechał.
     
                                       Nie chciałbym. 
******

Zgubiłem przyjaciela, pośród tych wszystkich ludzi.
Czy to możliwe, że straciłem kogoś kogo nigdy nie miałem?
*

Kochałem mojego przyjaciela, który nigdy
nie kochał
mnie.
**

Nie umiem udawać, że nic się nie stało
ponieważ
stało się i to dużo.
pokładałem w tobie nadzieję
myślałem, że nie zawiedziesz.

zawiodłeś

stałeś się tą osobą co wszyscy, którzy mnie skrzywdzili.
Odebrałeś mi cząstkę mnie której i tak już mało zostało.
powoli znikam
znikać
b ę d ę.
***

Dorosłość 
czeka mnie,
uciekam
nie wiem gdzie.
Przecież i tak dopadnie
mnie.
Młodości końca czas
nadchodzi.

Czuję zmianę i wspomnień czas
zapomnieć.
Dorosłość dopada mnie.
Czy dopadnie?
****

To wszystko jest ostatnie.
Ostatni raz spotkałem ciebie
ostatni raz wyruszyłem w podróż
ostatni raz patrzyłem na niebo pełne gwiazd
ostatni raz słyszałeś mój śmiech
ostatni raz zrobiłem zdjęcia
ostatni raz widziałeś mnie szczęśliwego
ostatni raz widziałeś chłopaka, który czerpał jak najwięcej z życia
ostatni raz oglądam film i czytam książkę
Ostatni raz pisze o tobie
Ostatni raz piszę tutaj.
...
*****
FUCK. THIS. SHIT.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka