sobota, 7 grudnia 2019

O Tobie

Nie wiem co mam napisać dlatego napisze to co czuje.

Pewnie wiesz, że to o tobie a jeśli nie wiesz to podpowiem ci jednym słowem "balkon" - już wiesz. 

Nie pomyślałem że przyjeżdżając wtedy w piątek 11 października poczuje coś do ciebie, naprawdę NIE MIAŁEM TEGO W PLANACH. Ale niestety to nie od nas zależy w kim się zakochujemy.
Nie miałem w planach cię przytulać, a nawet poznawać bo jestem wstydliwa osobą (wbrew temu wszystkiemu tak jest). 
Lecz kiedy wszedłes do pokoju swojej siostry aby podać mi hasło do WiFi, coś poczułem. Coś co tak ciężko było mi poczuć po pierwszym związku. To nie jest moja wina ze mi się podobasz. Naprawdę gdybym mógł to zmienić to zrobiłbym to, ale nie potrafię. Starałem się zapomnieć, nie myśleć i nie czuć. Nie da się. Wszystko poszło się jebac bo i tak wiem że za tydzień znowu cię spotkam. A kiedy cię widzę to moje serce bije 2 razy szybciej, robi mi się słabo, nogi są jak z waty. Od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech.

Próbowałem i starałem się to ignorować, chuj, nie da się, po prostu się kurwa nie da. 
Wiem że ty nie traktujesz mnie tak samo jak ja traktuje ciebie. Ty nie widzisz we mnie tej osoby która ja widzę w tobie. 
Choć mógłbym dać Ci wszystko co mam. 
Oddalbym wszystko aby usłyszeć z twoich ust słowa "kocham cię", wiem że to się nie stanie. Bo tak nie jest. Nie kochasz mnie. 
Jestem pewny że nie wiesz za bardzo jakie to uczucie. Pokochać drugiego człowieka. 

Ale ja byłbym gotowy oddać Ci moje pół zranione serce, bo wierzę że mogloby nam wyjść. Mogłoby być naprawdę pięknie. Byłbym dla ciebie taki jaki nigdy dla nikogo nie byłem. Kochałbym cię tak mocno jak tylko potrafię. Pocieszlabym cię kiedy miałbyś zły humor. Ocieral twoje łzy kiedy byś płakał. Przytulal mocno za każdym razem kiedy cię widzę. 
Za każdym razem kiedy cię widzę chce to wszystko zrobić. Chcę cię po prostu mieć. Wiem jesteś młody i rozumiem to naprawdę bardzo bardzo dobrze ale wierzę że mimo twojej młodości udałoby się. Kierowałbym cię abyś nie popełnił tych samych błędów co ja. Zrobiłbym wszystko żebyś nie cierpiał tak jak ja. Abyś nie przeszedł tego wszystkiego co ja. 

I proszę zrozum też mnie. To naprawdę nie zależy ode mnie. Po prostu tak na mnie działasz. Nie zrobię nic z tym, nawet kiedy się starałem to chuja z tego wyszło. Nie chcę cię stracić bo zależy mi na tobie bardzo bardzo bardzo mocno. Masz cudowna starsza siostrę i chciałbym żebyś się zapytał jej aby opowiedziała coś o mnie. Chciałbym żebyś po przeczytaniu tego listu napisał do mnie. Tak bardzo mi na tobie zależy ale też tak bardzo nie chce cie stracić a wiem że jeśli przyznam się do tego wszystkiego niestety może się to stać. Nie przeżyłbym tego, zresztą wiesz czemu... 

Chciałbym być ta osoba która szukasz. 
Chciałbym abyś zobaczył we mnie w końcu ta osobę. 
Chciałbym żebyś zrozumiał... 

Chciałbym cię jeszcze raz przytulic
Porozmawiac
Dokuczac
A najbardziej w świecie chciałbym cie
Po prostu
Pocałować. 

3 komentarze :

  1. 43 years old Systems Administrator II Esta Capes, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like Defendor and Sand art. Took a trip to The Sundarbans and drives a Maserati 450S Prototype. nastepny

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka