niedziela, 30 czerwca 2019

To dzisiaj!... Dzień 3

To dzisiaj!
W końcu przyjeżdżasz.
Niby trzy dni, ale dla mnie to naprawdę długo.
Tak bardzo Cię kocham.

Mam nadzieję, że dzisiaj się jeszcze zobaczymy.
Bo mnie nosi strasznie.
Żeby Cię przytulić,
pocałować,
a nawet rozpłakać.
Tak jestem do tego zdolny haha.


Dzisiaj, żeby nie czekać z niecierpliwością,
sprzątnąłem swój pokój.
Chyba pierwszy raz
i chyba pierwszy raz tak czysto.
Tak, jestem brudaskiem haha.

Lubie kiedy moje włosy leżą na podłodze,
dopóki nikt ich nie sprzątnie.
Lecz wiem, że ty tego nie lubisz i jesteś czyścioszkiem :D

Teraz czas żebym nauczył się gotować dla Ciebie.
Żeby obiady Ci smakowały.
Może uśpię w sobie depresje.

NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!
PRZYJEDŹ! <3

13 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem czy Twoja druga połówka żywi do Ciebie takie same lub chociaż bardzo podobne uczucia ☺ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak bardzo się kochacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszedłbyś do mnie i posprzątał XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki z Ciebie romantyk :) Co do sprzątania mam podobnie, dlatego wyręcza mnie irobot haha i problem z głowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu można wywnioskować, że Twoje uczucie jest niezwykłe i takie szczere! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że tak haha. Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. 59 yr old Account Coordinator Leland Laver, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Coloring. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Ferrari Dino 206SP. Kliknij po wiecej info

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka