niedziela, 24 grudnia 2017

NIEZAPOMINAJKA#4 WIGILIA 2017!

W końcu nadszedł ten dzień, dzisiaj WIGILIA!


- Nietypowe(NIE) zapomniane Święto


Nie zdziwię was, ale dzisiaj jest Dzień Raju. Moim zdaniem to nie jest przypadek. Na pewno nie wszyscy, ale przynajmniej część z nas uważa Wigilię za taki mały raj. W tym dniu może stać się wszystko. Jest magiczny.

- Zdjęcie Tygodnia


W tym poście dam więcej zdjęć, bo po prostu mam ich nawet sporo. A, że dzisiaj jest Wigilia to dlaczego mam nie dać.

- Niezapomniane wspomnienie


Skoro dzisiaj jest Wigilia to może opowiem trochę o świątecznym
wspomnieniu.
Nie zapomne tego kiedy w tamtym roku byłem w filmie fanów Zuzi. To jest takie moje osiągnięcie, że wiecie ona jednak wie o moim istnieniu i to jest takie miłe.

- Kilka słów w tydzień


18.12 - 24.12
Nie chodziłem do szkoły przez ten tydzień. Poznałem kogoś nowego^^ i wiadomo przygotowywałem się na święta, na Wigilię.

- Mem tygodnia


Wiecie, dzisiaj jest Wigilia jak chyba już wiecie i po prostu chciałbym wam życzyć radości oraz miłości w ten dzień, spędźcie go razem z rodziną bez kłótni bez dogryzania sobie. Pamiętajcie, że jaki jesteś w Wigilię taki jesteś przez cały rok.

Mam nadzieję, że ten świąteczny post wam się spodobał i do zobaczenia w przyszłym i już niestety ostatnim poście z tej serii. Hejo.

19 komentarzy :

  1. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz udanego Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt! Mem jest uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego, cierpliwości i spokoju 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wigilia straciła magię już zanim dorosłam. O dniu raju jakoś nie wiedziałam, chociaż mogłam wcześniej o nim słyszeć i zapomnieć. Wesołych!
    screatlieve.blogspot.com/2017/12/103.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, może kiedyś znowu tą magie poczujesz, kto wie. Również wesołych!

      Usuń
  5. Święta zawsze mają swoją niespotykaną, magiczną aurę. Kwestią jest tylko ją dojrzeć ;)
    -Nudziarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos w tym memie jest.
    Dopiero w tym roku dowiedziałam się, ze w wigilię jest dzień raju. Sama jednak nie określiłabym tej daty tymi słowami co Ty.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=jPcnm6KSG6M

    OdpowiedzUsuń
  7. 47 year old Electrical Engineer Ellary Royds, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like Melancholia and Soapmaking. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 500 TRC. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka