niedziela, 31 grudnia 2017

Niezapominajka #5 OSTATNI POST Z TEJ SERII

Dzisiaj ostatni post, zróbmy to ostatni raz.


-Nietypowe(NIE) zapomniane święto


Dzień bez bielizny! Czy to znowu przypadek?  Akurat w Sylwestra jest takie święto?  Nie wierze haha. Tylko nie szalejcje za bardzo.

- Zdjecie Tygodnia


Dam dzisiaj zdjęcie moje. Żyje jeszcze świętami także no.


- Niezapomniane wspomnienie


Nie zapomnę tego roku. Nie był on AŻ taki zły. Za dużo się wydarzyło żebym zapomniał ten rok. Ale i tak Wakacje były najlepsze!

- Kilka słów w tydzień


26.12 - 31.12
Wiadomo święta, kolędowanie, kręcenie filmików. Super!

- Mem Tygodnia



Mam nadzieję, że ten rok też był dla was wielkim przeżyciem, że zrobiliście coś co chcieliście, coś co pragnęliście. A my spotkamy się już w nowym roku, dziękuję za ten rok no i cześć!

12 komentarzy :

  1. Podoba mi się ten wpis 👍🏻
    Ciekawa ta seria i fajne zdjęcia,memy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis! :) Bardzo mi się podoba!

    http://nouw.com/flaviagutowska/ootd-sukienka-motelrocks-32428014

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na wpis :)!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na serię wpisów :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że to ostatni post z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka