czwartek, 4 maja 2017

Tylko Ciebie chcę.

Wszystko czego chcę to miłość 
Chcę żeby ktoś mnie pokochał 
Nie chce być sam
Mimo że nie wierzę w miłość 
A ty wierzysz
Chcę być tylko z tobą 

Z tobą wszystko jest inne
Świat kolorowy, a słowa cieplejsze
Z tobą chcę być całe życie 
Mimo kłótni, wierzę że damy radę 
Nic mnie tak nie uszczęśliwia 
Jak patrzenie na ciebie, kiedy ty czujesz to samo co ja. 

Patrzenie na Ciebie, jak na najważniejszą osobę sprawia mi tyle szczęścia.
Jesteś jedną wielką miłością w moim życiu.
Ty zapomnisz-ja nie.

Poczuć choć trochę czułości, ale ty już masz drugą połówkę. 
Nie widzisz mnie jako kogoś kto mógłby być całe życie z tobą. 
Chcę znaleźć ukojenie. 
Bo tylko tego chcę 
Ciebie. 


17 komentarzy :

  1. Ciekawa notka! czekam na kolejne! dużo usmiechu zycze!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/04/zaful-red-velvet-wine-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tekst, oby tak dalej ;)
    Pozdrawiam ;) http://unrealizable1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słowa. Widać, ze płynące prosto z serca. Pięknie, czytało się cudownie!! Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :D Oby tak dalej :)
    Jesteś super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst wierszem pisany. Czuć bardzo wrażliwą duszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli o wrażliwości mowa, zapraszam na poprzednie posty ☺

      Usuń
  6. O kurde! Super ten wpis! Ah... super, że jesteś tak wrażliwą osobą. To rzadkość u chłopaków :3 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. 22 year old Accountant III Ellary Baines, hailing from Beamsville enjoys watching movies like Class Act and Shooting. Took a trip to Historic City of Meknes and drives a Mercedes-Benz 300SL. Bonusy

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka