środa, 3 maja 2017

Przygoda!

Przygoda to coś z czym spotykamy się niemal codziennie. Ja bez przygody nie żyje. Czy wy też tak macie, że jeśli nie przeżyjecie jakiejś przygody czujecie, że to dzień stracony?  Bo ja tak mam.
Chciałbym robić tyle rzeczy, tyle przygód. Dlatego niedawno z koleżanką wybraliśmy się na piechotę do innej wsi. Było cudnie i chce tam wrócić. Jestem pewien, że to zrobię.
Zapytałem się jej:
"- Ania a co jeśli się zgubimy?
- Trudno."
I w sumie to prawda. Co z tego jeśli się zgubimy skoro przeżyjemy to co chcemy.
Jestem pewien, że ludzie którzy nie przeżywają żadnych przygód to jak będą starsi będą żałować. Jestem tego pewien.
Ludzie wyjdźcie z domu! Dlaczego nie poczujecie tego piękna, jest wiosna rośnie tyle kwiatków, tyle roślin. To jest po prostu cudne!
Życie jest po to żeby nim żyć, a nie siedzieć i mówić "nie chce mi się" skoro Ci sie nie chce to po co żyjesz?
Przygoda z przyrodą! Przygoda ze światem!



20 komentarzy :

  1. To mamy zupełnie inne charaktery,ja lubię ciszę,spokój i nudę (wiem że to okropne ;-0 ) słowo przygoda źle mi się kojarzy :-) Jako nastolatek wiodłem życie pełne przygód i nie powiem żebym na tym dobrze wyszedł :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ja też lubię ciszę, spokój, czasem trzeba się wyciszyć. Ale bez przygód jest nudno. Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ahoj przygodo! To jest coś co napędza i nas! Dlatego uwielbiamy podróżować, ta ekscytacja przed nowym miejscem, niewiedza, niepewność, ciekawość poznania nowych ludzi, i zawsze coś co się nam nawet nie śniło, nie marzyło. Wszystko to czeka na nas w świecie! Przygody urozmaicają życie, i trzeba im ulegać tak często jak to możliwe!
    Bardzo profesjonalne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygoda!
    Ja też uwielbiam równe podróże, robić coś czego innym się nie chce :)
    Fanem wsi nie jestem ale widoki bardzo fajne.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, przez lenistwo czy słowa "nie chce mi się" wiele tracimy. Kiedys to było nie do pomyslenia aby wolny czas spędzać w domu, a dzis? Dla wielu to normalka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie trzeba korzystać z dnia dopóki go mamy!

      Usuń
  5. Przygoda - zawsze kojarzy mi się z czymś pozytywnym , zwariowanym i zakręconym! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym wyszła z domu, jednak ostatnio pogoda nie zachęca, nawet odradza. Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post i fajne zdjęcia. Dawno tutaj nie zaglądałem i muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj też postanowiłam sobie, że wyjdę. A co tam będę siedziała cały dzień w domu?! Wzięłam psa i zaczęłam spacerować po lesie... Minęło jakieś 1,5, kiedy zorientowałam się, że chyba zgubiłam drogę :D Szłam więc cały czas prosto. Stwierdziłąm, iż droga musi przecież dokądś prowadzić. Nagle patrzę, znajoma okolica. Cmentarz. Okazało się, że odeszłam od domu bardzo daleko. Wracałam chyba ze 3 godziny, a zrobiłam z 25 km. -.-
    Ale wiesz co? Warto było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak dużo zobaczyłaś! Zazdroszczę. Warto pamiętać że kiedy mówi sie ze się nie chce to mówię "przynajmniej schudnę" haha

      Usuń
  9. Ja prowadzę aż za rozrywkowy tryb życia. Ale fakt - warto :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka