wtorek, 25 kwietnia 2017

Jestem wrażliwy.

Jestem wrażliwy na wszystko.
Może czasem dla znajomych jestem wredny i niemiły, dlatego przepraszam. Nie jestem sobą, ale jestem wrażliwy na ból innych, na cierpienia.
Przykro mi, że jestem taki jaki jestem ale wiem że jestem inny niż inni i to nie jest złe.
Za ból przepraszam, za wszystko przepraszam. Często pisze coś co nie jest prawdą, ale pisze tak bo... Bo po prostu Nie umiem inaczej. Nie kłamie, ale nie mówię prawdy. Chciałbym żyć sobą, a nie życiem innych.
Wszystko sie wali w jedno, a problemy sie nasilają. Czy ja chcę tak żyć? Pytanie brzmi czy chce żyć. Raz jest dobrze, a raz nie.
Chce być szalony i nigdy sie nie smucić, ale czasem sie nie da. Będę szalony bo chce taki być i lubię to. Nie będę się smucić. Chce malować włosy, a nie malować myśli. Chcę być pojebany, a nie pojebane problemy. Będę sobą, zawsze. Obiecuje.



16 komentarzy :

  1. Jezus :o Adi ty to jednak jesteś genialny! <3 Piszesz perfekcyjnie. Super, że chcesz być sobą i już się nie smucić. Śliczne zdjęcia :) Masz talent w blogowaniu serio rób to dalej :D A i czekamy na zielone włosy no :D Buzioleee :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozjadałeś ogonki w niektórych wyrazach, jak "kłamię" etc.
    Co do posta : czasem prawda jest zbyt bolesna i kłamstwo bywa jedynym remedium na ów ból. Ja mam jednak zdanie, że czasem lepiej pomilczeć, niż skazywać siebie i innych na nieprawdę.
    Pozdrawiam :)

    PS: Nie znam się na robieniu zdjęć, ale amatorskim okiem to całkiem nieźle Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że pozjadałem ogonki. Ale nie chce byc idealny. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny post Adrian 😁 Super że nie jesteś taki sam jak inni . Inność jest fajna ... A milion osób wyglądających i zachowujących sie w ten sam fałszyy sposój , to nudne .

    Jesteś super i nie zmieniaj sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie sobą powinno być dla ciebie wartością najwyższą. Sama poszukiwałam siebie długie lata i nadal poszukuję, i dochodzę do wniosku, że nie ma sensu zmieniać się bez większego powodu - można tylko pracować nad swoimi wadami. Jesteś wrażliwy? Bądź! Chcesz szaleć? Szalej! Nikomu nic do tego, bo to twoje życie, a że życie jest krótkie, po prostu żyj tak jak chcesz i jak podpowiada ci serce! Bądź szczęśliwy :*
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/04/mowie-po-litewsku.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj inność jest wyjątkowa i tego się trzymaj. Nie warto podążać za trendami nawet tych z zachowań

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo wyjątkowy. Nie znam drugiego takiego chłopaka. Mam nadzieję, że zafarbujesz włosy już niedługo. Twoje podejście do życia jest bardzo dobre. Bądź taki jaki sam uważasz, i tak cię będę lubiła. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym widziała swoje myśli, które czasami nie znikają, aż się z nimi bliżej nie poznam. Serio, aż dziwne że ktoś inny prawie tak samo myśli... Wspominałam, że Cię lubię? xD

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, że nie tylko ja tak myślę. Też cię lubię ^^

      Usuń
  8. Ale pięknie piszesz! Masz taki fajny styl pisania ;) Fajnie, że jesteś sobą i nikogo nie udajesz, na świecie nie ma za dużo takich ludzi ;)

    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja myślałem właśnie że pisze bez sensu

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka