sobota, 15 października 2016

Owocki #10 Ostatni odcinek... :(


Cześć...
Tak... właśnie tak... Dzisiaj są ostatnie "Owocki" jest mi smutno, ale nie tak bardzo bo niedługo będzie mój 2 sezon. Wszystko takie same tylko kategorie dojdą :) Wiadomo jest smutno bo niedawno co się zaczął ten sezon, już się skończył... Masakra. 10 tygodni to są 2 miesiące i 2 tygodnie wooow. Mam nadzieję, że 2 sezon tak szybko się nie skończy :/

- Suchar tygodnia 

[P] Co to jest: chodzi po ścianie i stuka?
Odp. Mucha z nogą w gipsie !

Ostatni suchar :( ( w tym sezonie)

- Film tygodnia 


W tym tygodniu będzie dość taki inny film. Meeeega mi się podobał i chcę do niego wrócić i będę wracać 

Film opowiada o dziewczynce, która ma "niewidzialnego" przyjaciele. Oglądnijcie.

- Owoc tygodnia 
Owocem tygodnia są... WSZYSTKIE OWOCE <3 Wiadomo ostatni odcinek to musi być coś czego się ludzie nie spodziewają ^^ 

- Piosenka tygodnia 
W tym tygodniu piosenką tygodnia będzie piosenka, która ma już prawie rok !
Adele- Hello 



- Ciekawostka tygodnia 

I tak na sam koniec Owocków dam śmieszną dla mnie ciekawostkę, żeby też was rozśmieszyło.
"Przykładając ucho do uda nieznajomego możesz usłyszeć: CO TY K***A ROBISZ?!" 
hahahaha.

Koniec! Teraz mi smutno... Mam nadzieję, że wrócę jeszcze kiedyś do tej serii. Możecie zgadywać jak będzie nazywać się kolejny sezon (i tak nie zgadniecie) i tak naprawdę to dopiero początek !!! No to co? Do zobaczenia !! 
OWOCKI <3
Instagram- adrianola_(KLIK)
Snap- fechner85

Pisał: 

14 komentarzy :

  1. film wydaje się być ciekawy...hmm może warzywa??

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę ten film :D Szkoda, że ostatni odcinek:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetny wpis! Film musimy obejrzeć, bo nas bardzo kusi :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na serię. Nie mogę się doczekać kolejnej.
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  5. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    YouBoost

    OdpowiedzUsuń
  6. Chowanego... Nazwa działa na zmysły :). Zastanawia mnie tylko czemu film zalicza się do kategorii thrillerów; nie powinien być raczej horrorem?
    Lubię "Hello" Adele. Jest taka nostalgiczna, jak się wsłucha można nawet dostrzec w niej cień poezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film tak mi sie wydaje ze nie zalicza sie do horrorów poniewaz nie ma takich rzeczy jak duchów itp

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka