sobota, 17 września 2016

Owocki #6 2 tydzień szkoły


Cześć
Czy wam też te dni tak szybko lecą, że nie nadążacie? U mnie bardzo szybko. Wiedziałem, że szybko będą lecieć, ale nadal chcę wakacje, ale żeby była zima, czyli zimowe wakacje <3

- Suchar tygodnia 
[P] Jak się nazywa dziewczyna, która ciągle beka ?
Odp. Rebeca
xdddd
















- Film tygodnia

W tym tygodniu raczej to nie będzie film, a filmik tygodnia, pewnego youtubera, Bzdurnego Kartona, który doskonale opisuje tutaj wszystko to co powinno być. Kocham ten filmik i bardzo często do niego wracam. Też chciałbym być sobą :)






- Owoc tygodnia 

Hyymm co by tu dać na owoc tygodnia... Ananas ! Pamiętam jak w podstawówce robiliśmy na technice chyba taką piramidę jedzenia i zrobiłem coś z ananasem ale nie wiem co xd








- Piosenka tygodnia 

bez gadania :) jest cudowna i przypomina mi coś.












- Ciekawostka tygodnia 

Ciekawostka o ananasie 

"Badania dowodzą, że bormelina zawarta w ananasie ma właściwości przeciwzapalne oraz przeciwbólowe podobne do ibuprofenu." LOL co sie tu dzieje xd







Zanim się spojrzymy będzie koniec roku, wytrzymamy. Cześć ;)
Adrian Fechner

28 komentarzy :

  1. Masz racje ja niestety uwielbiam arbuzy najbardziej, ale tym okresem jem dużo bananów i jabłek :D
    Czas szybko zleci rowniez prawda :)
    POzdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na poprzednie "Owocki" Również pozdrawiam !

      Usuń
  2. Arbuzy są naj zwłaszcza te pijane ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, lubię te "owocki" - śledzę od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaah odrazu poprawil mi sie humor :)
    Swietny pomysl!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ananas jest moim ulubionym owocem! :)
    Bardzo podoba mi się ta seria :) Serdecznie pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze myślałem, że nie lubię ananasa. Rok temu jednak spróbowałem go i okazał się całkiem niezłym owocem :D Fajna seria!

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na posta! Haha :D

    http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/09/20k.html

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko a ja tak kocham ananasa nie wiedziałam że tak działa xd
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah również pozdrawiam. Widzisz u mnie dowiesz sie wszystkiego hah

      Usuń
  9. SUPER POST! Szybko i na temat, seria naprawdę ciekawa :) Co do ananasa, to kiedyś go uwielbiałam, teraz mi przeszło Haha, ale piramida musiała wyjść ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nie pamietam co z tego ananasa bylo hahaha

      Usuń
    2. Serio nie pamietam co z tego ananasa bylo hahaha

      Usuń
  10. Fajny wpis, super ciekawostka! :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze MEGA wpis! Uwielbiamy tę serię :) Ananas... Hmm szczerze mówiąc nie jemy za często :D Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo pamiętajcie 2 sezon bedzie;) pozdrawiam!

      Usuń
  12. Jak to było mieć wakacje to już nie pamiętam... ale zimy nie znoszę :P
    Ananas tylko w sałatkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoła dawno za mną , tylko się męczę teraz na studiach jeśli chodzi o obronę ;(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka