piątek, 9 sierpnia 2024

Zaraz lato sie konczy

 Dzien za dniem

Tak leci

Powoli


Tak naprawde to

Nie wiem gdzie ucieka mi ten czas

Coraz szybciej on mija

A kiedys myslalem ze juz szybciej sie nie da

I boje sie 

Ze bedzie mijal jeszcze szybciej


Ale ten rok,

Dokladnie rok

Zmienil mnie tak bardzo ze nie potrafie tego opisac

Nie potrafie tego pojac

Bo kiedys myślałem ze juz nie da sie lepiej myslec


Ja chyba po prostu w koncu dojrzalem

I taki tez sie czuje

Dojrzaly


Czuje sie

Dorosly


Czuje sie niezbyt dobrze

A nie czuje jednoczesnie zadnych zmian

Jak to dziala?

Czy to jest w ogole normalne?


Zaraz lato sie konczy

I czuje ze ja z nim tez 

Zasne na kilka miesiecy

A to jest zawsze bolesne


Zaraz lato sie konczy

Wiec i chyba my?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka