środa, 14 sierpnia 2024

Wyznanie

 Kiedys

Bardzo potrzebowalem atencji

Bo w dziecinstwie jej nie mialem

Potrzebowalem ludzi wokół siebie

A kiedy okazalo sie, ze ludzie nie potrzebuja mnie

Wpadalem w histerie


I to naprawde nie bylo fajne


Ciagle zamartwienie sie tym co zrobilem zle i jak moge to naprawic


Robilem duzo okropnych rzeczy

Naprawde

Ale odkupilem winy

Juz takj nie jestem


Bo kto z nas taki nie byl?


Teraz

Juz nie potrzebuje tej atencji

Nie potrzebuje was informowac kiedy przyjade, bo i tak nie czekacie

I tak zawsze srednio was to interesowalo


I wiem

Ze gdybym teraz wrocil

Zrobilbym najwiekszy blad mojego zycia

Wrocilbym do bagna z ktorego sie wyrwalem

Dlatego znalazlem ucieczke


Dopiero niedawno zaczalem to pojmowac

Po kolejnym zlamanym sercu

Po kolejnym skrzywdzeniu


W koncu zrozumialem

Ze wcale nie jestem taki zly

Ze nie musze miec mase ludzi przy sobie

Ze musze nauczyc sie spedzac ze soba czas

I oto efekt- ja


I ja zawsze bylem dobry 

Ja po prostu bylem zaburzonym dzieckiem, nastolatkiem

Wy zyliscie w miare „przyzwoitych” rodzinach 

A ja nie

Dlatego osoby, ktore tego nie przeżyły NIGDY tego nie zrozumieja


Osoby ktore mnie zostawialy

Prawdziwe

Ktore mialy zostac

Po prostu poszly na łatwiznę 


I to jest prawda


Ja zostaje do konca

Mimo ze potrafimy nie odzywac sie jakis czas

To ja i tak wroce

 i WY tez powinniscie 

Tylko ci naprawde prawdziwi


A was nie ma


I

To nie tylko ja bylem bledem


#wyznanie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka