środa, 21 sierpnia 2024

Sorry za agresje

 Kiedys bedzie lepiej

Wierze w to

Bo w zyciu po prostu czasami tak jest

Ze jest zle


Ale da sie z tego wyjsc

Ja chyba powoli wychodze

I zaczynam akceptowac i rozumiec

Ze w zasadzie to teraz nie mam zlego zycia


Co prawda

Brakuje mi bardzo, bardzo przyjsciol

Albo osoby z ktora po prostu od czasu, do czasu wyjde na spacer

Ale nie mam


I to mi przeszkadza


Nawet przyjaciele juz powoli odpuszczaja

No bo w zasadzie 

Po co, skoro nie chcesz

Jest jak jest

A ja 

Boje sie napisac


Ale nie wiem czy chce zebys ty napisala

Chyba jest jak jest

Tak jak wczesniej ale jednak


A ty 

Inna osobo

Dalej jestes w mojej jebanej pamieci

Kazdego cholernego dnia w nich jestes

I dlaczego sie tak stalo

Kurwa, prosze powiedz


sorry za agresje

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka