sobota, 20 kwietnia 2024

Przykleiłem ci pszczółke na monitor

 Po prostu

To nie bylo tylko spotkanie towarzystkie

I mysle ze ty tez to poczules


Patrzylem ci sie w oczy

I naprawde widzialem to w nich

To nie byla pustka

Bo


Nie bez powodu kreciles mnie na twoim fotelu

Nie bez powodu dales mi naklejke

I nie bez powodu dales mi guzik do klawiatury


Tylko ze


Nie wiem czy to przez to ze jestes mily

Czy raczej przez to

Ze naprawde chciales sprawic mi przyjemnosc

To niecodzienne

To nie występuje zawsze


Sluchalismy razem tych piosenek

I tobie to nie przeszkadzalo

Przykleiłem ci pszczolke na monior


Czuje sie troche jak zdrajca

Bo zdradzam to co moze powinno byc tajemnica

Tylko ze ja mam dosc tajemnic


I chce ci wyznac ze


Lubie cie 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka