środa, 3 kwietnia 2024

Przez ciebie jestem smutny

 Jestem przez ciebie smutny

bo ciagle sie o ciebie martwie

i o to co bedzie

A ty nie widzisz w tym nic zlego, tak jakby nic sie nie dzialo


Chce cie w swoim zyciu na stale

Dlatego dbam o twoja kurwa przyszlosc

Dbam o ciebie calego

I twoje slowa mnie zabolaly

Bo

Gdzie ja widze problem?


Problem jest w tym ze przy nieodpowiednim towarzystwie jestes taki jaki jestes

A ja nie umiem tego zaakaceptowac

I to moja wina

Bo powinienem akceptowac cie calego


Tylko ze ja juz nie jestem w stanie znosic znowu tego samego

Zachowujesz sie jak tamta osoba, o ktorej mowiles ze nie rozumiesz

Wiec zrozum

Ze zachowujesz sie jak ona


Zaraz wyjezdzam

I znowu cie nie bedzie 

Za czesto sie klocimy i nie wiem czy to jest okej

Nie wiem czy tak powinno byc


Ciagle dajemy sobie szanse

Ale ich bylo za duzo

Wiec czy jest sens

Znowu jej dawania? 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka